Followers

Thursday, October 6, 2011

Header Untuk Izz Huznie Idraqie




Tadaaaa!!!!
 hye reader header milik siapakah diatas itu???
cer teka berapakah umur tuan empunye header tu cehhh!!!!

header yang aku buat ni,biasa2 je tak hebat mana sebab aku tahu
basic je gunakan Adobe PS,tu pun belajar sendiri2 je adekkk!!!
abang tak mampu~

Izz ni nak Header macam mana??
jawapan dia yang aku paling suka,buat ikut suka mudah kan kerja saya!!

header ni semalam baru siap,bertukus lumus aku buat taw taw....
mentang2 berukband aku dah meninggal ni la kejaaan aku
penyakit rajin sudah kembali!!!....

Ok la ni je mampu aku buat untuk IZZ hope
berliau dapat terima header ni dengan rela hati atau tak rela...
pasrah je la.....

32 comments:

Blogger bernama Zam ! said...

saya amat cemburu ni tawu??

faizal mohd said...

cantik. btw, buat header just gune photoshop je ke? -nak blaja buat header jugak- :)

DanieL AdiE said...

Wah..cantik2...

cool!

SyafiQ aHaDin said...

nak juga satu! apakah boleH?

zizidiazora said...

eh ok la tu..cantik dan menarik apa..

berukband meninggal yek hehehe...

Rtp Farra Arisha said...

hey, it looks very okay. ur artwork is very good overall :))

therylisa nurula'in said...

minta tolong buat kan header untuk cik LIsa boleh? hehehe

::FAIZ FARISH:: said...

nice

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam ! :ehehhe jgn la cemburu header simple je ni

Fiq Fikri said...

faizal mohd:yola gune PS je tak mampu nk bljar tinggi lagi ehehe

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE :makaseh abg adie :D

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:mati la saya oiiii...!! ahahah

Fiq Fikri said...

zizidiazora:cantik kn ahahha..yela dah mati..sedih je la

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:thanks syg :d

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in:ala cik lisa emmm ehhehehe :D

Fiq Fikri said...

::FAIZ FARISH:: :thanks faizz:d

SyafiQ aHaDin said...

Fiq Fikri: Sebagai aktivit hujung minggu. ^^
:D nak....

eddy syrol said...

buatkan haku... =.=

nick dot anis said...

canteeekkk per?

izz idraqie huznie said...

terima kasih daun keladi!! tq so much...nnti amik upahnye erk....syukran abah fiq!!!!

Fara E's said...

knape awesome sgt ?

sumpah jeles , haha ;p

..Bai.. said...

blaja sndri pon cntik jggkn header 2...gudjob:))

zOeY zAu YaH said...

semat lah header dia

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

aku pya bile laa ek???

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:nak?upah ahahhaa

Fiq Fikri said...

eddy syrol:pengsan la cam ni :D

Fiq Fikri said...

izz idraqie huznie:okey izz jgn nk abg sgt la ahahah

Fiq Fikri said...

Fara E's :eee xde la biasa2 je header ni

Fiq Fikri said...

..Bai.. :ehehe yeke?thanks ok

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :ehehhe pokcik nk buat kn untuk nenek..emmm takut nenek xn je hehehe

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):ahahahah ko baba tamak taw,kn dah ade yg bru hhehehehe

laskar pelangi said...

waaaa..kreatif:)
buatkan tuk pelangi satuuuu..he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...