Followers

Tuesday, October 11, 2011

Header Untuk Jejaka Biru Dan Gadis Pink




Header Buatan Khas Untuk Seorang Jejaka dan seorang Wanita Pilihan saya cehhhh
nak tahu header sapa sila scroll ke bawah..
.
.
.

Ok yang pertama jatuh kepada Daniel Adie,suka la tu aku buatkan header yang 
tak seberapa ni,bajet ciput just guna PS...

lagi satu aku ada dengar adie buat contest,jadi aku nak masuk!!!
aku kena la juara sebab aku dah buat kan ko header adie.....

mudah kan untuk menang contest Daniel Adie kan kan kan...
buat kan header sahaja untuk adie..

sebenarnya aku memang banyak masa terbuang,jadi aku ni terlalu rajin
terbuat lah header untuk si adie ni..


 .
.
.

Dan header ke2 si adekk comel molek ni Fyna Here warna pink lagi tak tahu dia suka ke tak
hope dia ni suka header aku buat..
.
.

33 comments:

SyafiQ aHaDin said...

aku bila lagi????????

DanieL AdiE said...

BEB!!

SUMPAH AKU SUKE!

Kejutan la nie?? tau2 je ade header..

LOVE IT!

Tentang Kita said...

wah beruntungnyer 2 member blogger tu..dpt header bru

zizidiazora said...

Woi tak aci la macam ni fiq..siap bagi rasuah lagi kat adie kerana nak menang. tak pe i akan pastikan i sorang je yang akan mengadili pertandingan tu nanti hahaha.... fare kannnn.......

Mieya said...

wah!! mia nk jgk bleh??
hahhahaa...

::Misz sunsWeetz:: said...

wow...Ms sunsweetz nk gak !!!

Amir Rayyan said...

bila nk wat banner utk i lak? :)

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:ko tak putus asa ye ahahha

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE :kn ahahha thanks kerana suke ye ko suke aku lagi suke

Fiq Fikri said...

Tentang Kita:ehhehee terpilih je tu :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:kan kan kan jualk beli la :P

Fiq Fikri said...

Mieya:ehhehe mia ni org yg keberapa ntah yg mintak fiq header tak menang tangan ahaha

Fiq Fikri said...

Amir Rayyan:alamakkk nk jugak :P

Lelaki Ini said...

cnteq jugak ek!
eh2..
mana header tok aku??
kad raya pun xdewk..
hmpeh betul!

Khairiz said...

hasil yang menarik..blh la wat aku sekali kan? hahaha

faizal mohd said...

nak jugak! nak jugak! :D

Rtp Farra Arisha said...

ewah-ewah..cantik betul header yg kmu bikin. make one for me..hehehehe.

hafrawiey ozakawa said...

mantop beb..nak jgk!!!

*diera* said...

fiqri cantik header :D eh ko siyes nak tiket tu? contact guer di pesbuk k.. sy kasi details..

SyafiQ aHaDin said...

Fiq Fikri: Putus asa lepas ko buat satu. Hehe!

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:eee kesian ko taw dri raya hri tu mintak tak dpt2 ahahhaa

Fiq Fikri said...

Khairiz:thanks khai hehehhe

Fiq Fikri said...

faizal mohd:nak jugak tgu aku byk tangan ahaha

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:ehhehe insyallahhh :D

Fiq Fikri said...

hafrawiey ozakawa :thanks bro :D

Fiq Fikri said...

*diera*:along makaseh ya..hehehe mesti la nak nak nak

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:xpe aku nk ko merana sampai blog aku tutup ahahaha

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:xpe aku nk ko merana sampai blog aku tutup ahahaha

ummi rahimi said...

abng fik main rasuah!! mana adil..abis slogan yang saya buat susah je..kalau fiq yang menang! hahahah

SyafiQ aHaDin said...

Fiq Fikri: ade ke potensi ko nak delete blog ko ni? Mustahil. Hehe!

ayie said...

fusyoo rajinye ko..hehe

PANDACOMEI! said...

Ada bakat terpendam haha.

Khairiz said...

most welcome :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...