Followers

Wednesday, October 26, 2011

Jangan Ingat Lelaki Je Gatal



salam reader,selamat hari raya deepavali dan selamat bercuti.

hari ni entry berbeza dari entry2 yang lain,ada sedikit lucah,sikit je tak banyak...
apa yang aku nak kongsi kan adalah benar ok!!

jangan ingat lelaki je gatal!!?
ok fine orang perempuan selalu kata lelaki gatal, lelaki ni suka cuci mata,lelaki ni buaya darat
dan sebagainya...

kalau perempuan gatal?kita nak label kan dorang sebagai apa??



time2 kolej ada jugak,kawan perempuan aku suka cuci mata,mungkin
sudah biasa dengan tabiat tu.sekadar hobi...

aku tak tahu berapa ramai lagi wanita malaysia dekat luar sana macam Video ka atas ni,
ok senang cerita lelaki dan perempuan sama saja,...
"hanya segelintir sahaja"

Full stopp !!
habis esok lusa aku keluar jalan,wanita2 serang aku sama peyampu....
atau pun parang...


jadi aku tak berpihak mana2 orang pun,sebab kita serupa cehhh...

34 comments:

Syafiq Ahadin said...

penyampu??? Typo! Hehe...

tak sama. pompuan lagi ganas. hehe!

Patot lah status ko suma emo2 punya.

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

hehe..betol2..sama je..masing2 manusia.bila da namanya manusia, masing2 ada nafsu cuma bilangan je yg x sama antara laki ngn pompuan ni...hihi...

milasharmila said...

lelaki n wanita same je pown.. depend on individu.. :)

nelly said...

bergantung pada diri masing2 ..
semua ada sebab tersendiri kot ! hahaha

El-Janna said...

hak hak stement selamat nampak^^

Zulfahmi said...

Lumrah perempuan adalah untuk mencari yang terbaik untuk dirinya... Jadi jika seorang teman lelaki lalai dan tidak menjaganya dengan baik, dia akan rasa tertarik kepada lelaki lain yang sudi memberi sesuatu yang lebih...

Manakala lelaki pula agak pentingkan rupa... Jadi bila teman perempuan kurang bersolek dan selekeh, si lelaki mula la berfikir pasal perempuan lain...

Tapi semua ni memang terpulang kepada individu... Secara personal, aku memang benci orang yang curang kerana aku dulu pernah dicurangi... Jadi aku janji pada diri takkan curang pada teman aku...

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin :ahahah ko ni,nmpk je la ahhaha..yela skung perempuan sudah ganas jadi takut aku ehhehe

noreenrara said...

video tu kelaka..heh ~

lelaki perempuan lebeh kurg same je..
huhu :D

faizal mohd said...

kalau separa wanita gatal camne plak. nak label ape ek?haHa

si ngokngek said...

hahaha..nak membela nasib kaum adam ka..

senang cerita semua orang ada nafsu..kehkehkeh

Fiq Fikri said...

milasharmila:kan sama je kita ni,huhuhuh

Fiq Fikri said...

nelly :wahhh kene ad sbb ye huhuhuh

Fiq Fikri said...

El-Janna:ehehhehe kene la selamt kn diri..

Fiq Fikri said...

Zulfahmi:biasa la lumrah kn..xpe cri yg lebih sesuai dan baik2 aje..:D

Fiq Fikri said...

noreenrara:eeee tgok jugak video tu ekk ahahahha

Fiq Fikri said...

faizal mohd :miang ko label kn hehehe

Fiq Fikri said...

si ngokngek :mesti kesian kaum adam..huhuh selalu dipandang hina oleh kaum hawa ehhe

atien rashidi said...

saye ! saye ! admit suke cuci mate . bukan saye gatal or miang. tp saye menghargai ciptaan ALLAH :D

::FAIZ FARISH:: said...

lol

zOeY zAu YaH said...

ye btl..nenek pun gatal jugak..oppsss...!

Rtp Farra Arisha said...

perempuan gedik, lelaki gatal? ok, it's really fair and square. tidak kurang tidak lebih ;)

tapi bukan kesemuanya kaum lelaki dan perempuan bersikap seperti itu. jangan disalah nilai ok!! :P

BeloG MTT said...

Penyampu ?? Haha

Lelaki dan perempuan sama jer..

Pandai pandai jer la bawak diri cuma jangan sampai jatuhkan maruah diri sendiri :)

Fiq Fikri said...

atien rashidi:cehhhhh..ayat selamat nmpk huhuh

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH:ehhehe bg thu BF nenek huhu

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:hamboiiii garang ehehehhe..

Fiq Fikri said...

BeloG MTT:yupp kene jaga maruah gitu..sbb masing2 dah besau panjg pandai la jaga diri ehhehe

Blogger bernama Zam ! said...

tak payah nak salah kan laki sgt lah , memang gegurl pon gatey jugak!
^^

Hizami Rahim said...

macam mana ko jumpa video macam ni hah? haha.

hazanis said...

2x5...dua2 gatal...hahaha

Ain SSB said...

Tak kira la lelaki ke perempuan ke, sifat manusia tu lebih kurang sama je kan? huhu.

And don't worry, kita jauh gila ni nak serang awak dengan peyampu! :P

Fiq Fikri said...

Hizami Rahim:ahahah ko xde solan lain ke nk tye aku ahaha...aku skodeng2 la video em emm jumpa ni plak ahahha

Fiq Fikri said...

hazanis :ehheheh sokong huhuhuhu

Fiq Fikri said...

Ain SSB:yela kn sifat dan nafsu kite je kn..ikut individu la kn :P

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

x suke yg dok menggatai kat soping complex...semak mate weeh~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...