Followers

Friday, October 7, 2011

Kajian Lelaki Geek Tentang Al Hijab



Yeahhhh!! Ada yang masih belum menonton Al hijab??saya sudah menonton
menonton dengan 4 orang blogger MELAKA!! saja yang lagi sorang tu ntah mana ilang

Ok yang turut serta menonton Al hijab ni Daniel Adie,Amir Naufal,Ayie Dan aku dan ade lagi
2 orang kawan yang bukan blogger,




nama dirahsiakan takut nanti ade orang sentap!!sebab yang kita orang jumpa ni artis atau DIVA...

ok kita berbalik tentang kajian saya pasal al hijab ni,mesti gamai yang ingat hijab ni tudung kan kan,mungkin ada hantu tudung bawal ke?

ok aku terangkan sikit tentang al hijab,

Al hijab ni sebenarnya perkataan arab iaitu pendinding atau tirai mata kita ni,
pendinding ni dibuat supaya kita tak  boleh nampak la benda2 ghaib.

jadi rafael ni seorang perlakon yang tak percaya tentang kewujudan hantu ni
dan dia telah ditawar berlakon dalam filem seram dan bawak watak utama lagi kan...

rafael kena dalami watak,jadi dia ni kena la ada perasaan takut dalam filem yang dia lakonkan.

rasa2nye ni hantu ke raksasa

pada suatu hati rafael dapat pertunjuk"masej"dari seorang nenek ni namanya mak hitam
nenek ni kawan kepada mak rafael,jadi nenek ni terhutang budi sama mak rafael
"apa yang dia hutang aku tak tahu la"

so sekarang rafael minta bantuan dekat mak hitam,untuk bukakan
hijab dia ni,lepas itu keseraman sudah bermula!!!!

apa akan jadi???
kena la tonton filem al hijab ni,memang best,sebelum ni tak pernah aku tengok filem hantu yang boleh buatkan kejantanan aku lebur di sebelah daniel adie!!

yang penting Daniel Adie pun penakut jugak,"siap peluk2 aku gitu,turut serta Amir Naufal yang penakut..dan
ayie relax je mcm tak ada perasaaannn..wink!

6bintang

38 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

nak tgk nak tgk dan nak tgk

ummi rahimi said...

daniel adi siap peluk lagi? jeles! hahah

ღ p!nk veLvet ღ said...

haruslah tamo tgk cite ni, hahaha~~

cik EPAL said...

berbaloi ke tgok cite ni? kalau best nk gak tgok.


Bab hatun tudung bawal paling tak boleh blaaaa


HATUN yeeee hahahahaha

Ct Arina said...

ni review ke trailer je? haha^^ cite la bagi abes!

DanieL AdiE said...

Aku tau nape ko bg 6 bintang!

tgu entry aku!

Fiq Fikri said...

::FAIZ FARISH:: :dan dan je nk tgok g ptg nnt ok

Fiq Fikri said...

ummi rahimi:kan!! adie takut ahahaha

Fiq Fikri said...

ღ p!nk veLvet ღ :aahhaha kene la tgok best la

Fiq Fikri said...

cik EPAL :berbaloi cik epal oiii!! mmg seram takut adekk~~..

HATUN nama bru ahahah dah betul ehehh thanks :D

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE :elelhhh adie nk sabotaj aku leteeewww ahahhaha

Blogger bernama Zam ! said...

ahaha, macam xcaye je abg adie takot smpai peluk2 abg fiq ! konfem seram giler ni .
* tggu entri abg adie!

faizal mohd said...

macam best jek. tggu astro first jela. HuHu. :P

SyafiQ aHaDin said...

orang belakang mesti cakap:
"Ape diorang ni peluk2?"
Heeee :D
kalau tengok Drag me To Hell lagilah! Mak Oiiiiii!! Sampai kaki terangkat2 terjerit2 satu dewan!
Nak tengok gak!
Abg Hizami x join. Huh!

.faris. said...

mcm best je.! nk tgok nie.
byk terkejut2 tak? haha

noreenrara said...

berbaloi tgk ?
nak tgk jgggkk ~

Fara E's said...

amboiii , siap peluk , haha

syAzAnA said...

yeahh. nak tengokk nnti tp nak tunggu kau bulanje. bolehh?

zizidiazora said...

fiq, teringin nk tau sapa artis atau DIVA yang ikut korang tu. mesti bestkan..sentap lagi hahaha....

Qaseh dalia adelia said...

cite hantu ke huhu .. xmo tgk .

laskar pelangi said...

korang siap main pelok2 plak dah dalam wayang...hek3 =D

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam !:ye adie tu siap peggang2 tangan fiq skit luka lagi ahaha

Fiq Fikri said...

faizal mohd:aahhaha tgok wayng la best

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:ahahha org blkg lagi ler teruk agaknye ahaha zami tak dpt join

Fiq Fikri said...

.faris.:best la syg oiii byk jugak tekejut2 ade skit hati jgn tgok

Fiq Fikri said...

noreenrara :sgt berbaloi!!

Fiq Fikri said...

Fara E's:kan siap peluk lagi ahaha

Fiq Fikri said...

zizidiazora:elehhhh abg zizi ok la nama dirahsia kn xpe la org tu DIVA malaya

Fiq Fikri said...

Qaseh dalia adelia:ehehe yela syg citer hantu

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:kene la peluk bru la best ahaha

Pojiepooh Abdullah said...

<<< suka tengok citer hantu sebab boleh peluk2.. Lain kali ajak aku ok. eh?

mr.syazwan said...

wah romantik siap peluk2 ye

hahahaha

My Name is Mar said...

Review wa tentang cerita ni...

http://musicbrilliant.blogspot.com/2011/10/review-al-hijab.html

ayie said...

haha..aku tengok takut gak..eh ruginyee tak tgok korang berpelukan..haha..

ZWAN SABRI said...

macam best jer..
nak tgk la nanti.. ;)

El-Janna said...

seram kan^^ hahah

Cik Dolly said...

best ke citer niey?
seram ke x pokcik??
teringin na g nengoknyer tapi penakut..
kua..kua.kua..


CiK DoLlY dAh fOlLoW Ur blOg
PlEasE fOlLoW My bLoG aT: http://cikdolly90.blogspot.com/

hyz said...

x seram la citer ni.... sakit hati ngn lakonan nor fatihah.... lemauuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...