Followers

Tuesday, October 4, 2011

Kajian Lelaki Geek Tentang Libas




Salam Reader abg Fiqqie dah janji ini hari mau balasa dendam dengan 2entry pada hari ni
nampak tak nampak tak saya memang berdendam dengan 2hari tersebut!!

entry kali ni simple je kajian aku tentang citer Libas yang telah aku tengok
pada 2.09.2011 hari ahad malam di jusco Aeon,di melaka beralamat 99999
sempotttt!!!

jadi aku tak nak buang masa dengan carutan yang aku carut dekat atas tu,
teruskan ok dengan Kajian!!

Adnan Saladin seorang pakar Libas dalam permainan sepak takraw (Libas). Dia ni digelar sebagai raja libas Malaysia.Rosyam Nor
bila Mr Wilson menawarkan perlawanan Libas ni lebih awal dari selalunye,nak dapatkan
bola warisan katanye kan,yang ada kuasa gitu,bila sepak je berapi2,ko mampu??
Pasukan dari Thailand ni telah mendapat tawaran lumayan!! dari dot dot dot "tak kenal",apa lagi demi nak dapat kan bola warisan tersebut pasukan thailand bertukus lumus berlatih..
raja libas"Rosyam Nor"sudah dapat permain baru dia ni,sorang lagi johan,lagi sorng gemuk2
ntah sapa aku pun tak kenal,dorang ni semua memang boleh dikatakan lawak la dalam Libas ni

walaupun nampak je ganas!!
Kalau nak tahu lagi ape kesudahan citer ni mai pakat gamai2 gi punggung wayang nah!!
kasi tengok,kasi gelak habis2 walaupun citer ni tak berapa nak lawak,
"bisik2"kalau aku cakap ni,jangan marah plak,pandangan aku je ni,dari hasil kajian aku ni
citer libas sangat tak logik je,teeettt ok bye!

23 comments:

SyafiQ aHaDin said...

tak tengok lagi. dan malas nak tengok.

ch000tz axoera said...

Tunggu CD ni sesat sendiri dtg kat umah hehehe thn baru leh tgk :D

Ce'Wawa Victoria :) said...

kannnnn...agak dh..tgk trailer pon cam nk muntah darah..aduyaii..cite cam ni jd filem..bazir wit jek..lantaklah wit ko kan..eh sape pgarah ni?rosham ek..hero tua malaya..hahahhaa..sempotttt..

Ct Arina said...

mmg cite ni x logik pn. dah sah2 byk gune cgi. tp die agak 'memartabatkan' game sepak takraw yg penah femes 1 ketike dulu tu kan. kalau nk buat dgn logik, tepakse amik atlet takraw kebangsaan gamaknye ^.^
scha alyahya x pandai kot main sepak takraw. takat timbang bola mampu la. kahkah =D
saye penah maen takraw ok kecik2 dulu. cume x hebat je =.=

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaha..so kire BABAI jee laa ek kat LIBAS..

ayie said...

haha..ko nak tgok ke?? leh la tumpang semangkuk

zizidiazora said...

patut tengok sendiri baru boleh buat penilaian...kalu setakat dengar pandangan fiq saja macam tak patut kot.. entah2 dia bohong sebab dh kene LIBAS ngan hero tua tu hahaha.... oppsss.....

DanieL AdiE said...

Xde nafsu nak tgk...

tgk thriller pon mcm..erk..xpe la..

ZWAN SABRI said...

crita ni ala2 macam shaolin soccer ek? pendek kata, hang bg brapa bintang?


MySuaraBlog: Surat Email Daripada Encik Zizidiazora

Fiq Fikri said...

SyafiQ aHaDin:ahahah mlz tgok duk diam ehhehe :P

Fiq Fikri said...

ch000tz axoera:wahhh gitu tgu cetak leteeww :P

Fiq Fikri said...

Ce'Wawa Victoria :):kan tpi boleh la jugak tgok :D

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):babah nk kena libas ke?ahahah

Fiq Fikri said...

ayie:ee aku dah tgok la tak best :d

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahahaha abg yupp kene tgok sendri bru kite thu cm mne citer tu,tpi fiq tgok cm tak best,pura2 bst la tgok

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:kan!! kan betul aku naseb baik ade nafsu sikit

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:ahahah lebih kurang la,aku bgi 3 bintang je la..

Fara E's said...

tak minat ouh , haha

Rtp Farra Arisha said...

klo mahu diikutkan, banyak filem yg memaparkan babak2 tidak logik. but nobody notices it. hahaha.
arisha tak tengok lagi filem libas ni.

zOeY zAu YaH said...

takmo tgk..cam tak best jek..x logik tu btl..setuju sgt2..haha..tak logik yg berjaya nipu mata kita takpe..nih real2 nampaknye..

mr.syazwan said...

komen yg ikhlas ini yg kite cari

rosyam noor baca terus menagis..

hahaha

syiqah shahar said...

hari tu saya pergi program aprisiasi filem... teringat kata2 seorang ahli panel..

''anda seharusnya tahu membaca filem, buan setakat menonton filem'

**saje nk kongsi kata2 tu t cni... lalalalaaa

Shaherah said...

penulis skrip cerita libas ni

http://bicaramakdara.blogspot.com/

cuba tgk kat sidebar tu.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...