Followers

Monday, October 24, 2011

PlayBoy Vs PlayGirl


Playboy Vs PlayGirl 

Ok fine aku tak tahu nak letak tajuk ape untuk entry ni...
oleh kerana aku dan kwn aku je ni"girl" ada dlm gambar ini,jadi aku aku nak letak tajuk playboy vs playgirl..


Sebab kalau dulu2 dekat kolej kami berdua

suke cuci mata.....
so sweettt~

ok sudah sebenarnya aku nak bagi korang kenyang,dengan gambar dekat bawah ni
gambar masa jalan2 cari jodoh tempoh hari...

kalau berminat semua gambar ini copy,letak dekat destop buat idola gitu...

Shoot1
Pra tunang,perasan la tu si kwn aku ni aina...aku cakp tunang...

Shoot2
macam keluar dengan adek adekk...

Shoot3
Kemesraan terjalin,dan ikantan mesra "apakah"?

Shoot4
senyum tanda kepalsuan

Shoot5
 None
Shoot6
Pink Oik Oik Oik OIk...

betul ke aku sudah bertunang??dengan siapa??
statement berani mati!!

25 comments:

DanieL AdiE said...

hahahahaha...

Letak dekat destop buat Idola la maknenye...!

Beb, lame x lepak ler same2...

Cik Eka said...

ehh dah tunang???
sampai hati x ajak?? hahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

cantik baju encik Geek.

;D

SALINA said...

untungla....hehe

Syafiq Ahadin said...

Encik Hensem. Shoot ko yang 1st tu smart! Hehe! Lawak.
Jeles ada DSLR. Walaupun itu bukan hak milik. ^^

zizidiazora said...

apa? copy letak dkt destop buat idola??? muntohh....hahaha.....

syAzAnA said...

awwww. tergodaa youuu!


ahakssss

::FAIZ FARISH:: said...

Nice, i mean the Camera... nice

Blogger bernama Zam ! said...

tak payah nak RETIS sangad lah nak letak kat destop segala bagai HAHHA!

CERITERA kisah YayaSheikhAhmad said...

kak aina ? kawan baik nadiah ? cakap kat dia sepupu nadiah kirim salam yee abg ? heee :)
lama tak jumpa dia ! rindu~

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:adie aku thu ko dah letak ok fine aaha

Fiq Fikri said...

Cik Eka :tunang main2 je budak2 lagi ni semua ehhehe

Fiq Fikri said...

Asrul "iLham" Sany:thanks baju murah je :D

Fiq Fikri said...

SALINA :untung ape syg oi ehhehe

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:yupp aku pun suke yg 1st tu ctik huhuh

Fiq Fikri said...

zizidiazora :elehhh abg zizi pernh letak kn mcm tak thu kn ahahha

Fiq Fikri said...

syAzAnA :awwww sentap mak nok ahahha :P

Fiq Fikri said...

::FAIZ FARISH:::yupp camera dorg mmg nice shoot terbaik suke huhu

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam ! :eeee mne thu buat idolah ahahha :P

Fiq Fikri said...

CERITERA kisah YayaSheikhAhmad:yuopp aina sengget nama nye,ok berehhh

ZWAN SABRI said...

comey girl tuu.. sesuai dengan hang cuma dia rendah sikit la plak.. nampaknya tepaksala hang kerat kaki hang sikit n sedekah kat aku sikit.. HEHE

zOeY zAu YaH said...

pokcik dh tua atau kwn pokcik tu terlalu awet muda? hahahhaha...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tunang x gtau pon kannn pokcik...sob sob sob..

♫ Ct Hajar ♫ said...

wah warna pink <3

Chenal said...

ekk? apo motif nk letak kat desktop?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...