Followers

Wednesday, November 9, 2011

Bila Malam Menjelma....


Bila malam menjelma..hye reader...
Tajuk pun dah seram,takut tak takut tak...

Ok bila ada yang masuk blog aku mesti Nampak je gambar kan??
Gambar sapa?gambar aku la..

tak kan gambar gajah nk bertelur plak kn...

Shoot1
.
.
.
Shoot2
.
.
.
Shoot3

Sebenarnya gambar ni aku di jadikan bahan untuk kerja si amir naufal sahaja, just membantu mana yang mampu untuk amir ni..

Bukan setakat shoot ni je aku tolong,ada satu video clip miming untuk group dia jugak,

Kalau terbuka hati aku nak bagi korang tengok
Insyallahhh,aku bagi...

“Kita tolong orang,mana tahu esok lusa orang akan tolong kita balik”
Tak gitu mak timah??

28 comments:

DanieL AdiE said...

Erm..cube la senyum ckt...muke serious sgt..

Syafiq Ahadin said...

napa ko makin smart gambar oiii!! jeles!!! :D

nice job!

zizidiazora said...

ok kali ni nak puji. smart2... cuma nampak masam sangat...sokong komen adie tu...

DzuLagiL said...

mcm twilight plak...

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:ahahaha yela,masa tu penat gila ehhee :D

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin :cehh wei tx wei syg ko suke puji2 ahahhaa biasa je la aku ni..:)

Fiq Fikri said...

zizidiazora :hahhah bg la markah hehehe...

Fiq Fikri said...

DzuLagiL:ad la sikit ahhahaha :P

Ri said...

tahniah terpilih top 10 daniel adie SISPA :)

k.h.a.l.i.l.a said...

huh... cantiknye gmbar. betul2 ni x tipu punye

sis92 said...

jangan senyum

:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hai pokcik...

syiqah shahar said...

nk tengok vdeo tu

Rtp Farra Arisha said...

those are awesome :)

naem said...

SEMATTTT GILE DUDE :D

Rizal Murad said...

Fuyoo nice editing :)

Fiq Fikri said...

Ri :eeheeheh makseh2 naseb je tu :D

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a:heheeehh maskeh awkk :)

Fiq Fikri said...

sis92 :ehehheh serius jgn senyum ok eheheh

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A:hye baba,
jap2 hye je ke?ahahaahha

Fiq Fikri said...

syiqah shahar:huhuhu ohh tidak mungkin ehehhehe..insyallahhh

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:tx fara :)

Fiq Fikri said...

naem :thanks abg kack heehehh :)

Fiq Fikri said...

Rizal Murad:basic je edit ni rizal ehehehe

Blogger bernama Zam ! said...

ARGGGHHHHHH ...hantu datang komen kat sini , dah kenyang hisap darah .

*smart! tp macam biase SERIOUS is priority! kan?haha

eddy syrol said...

sebenarnya, bila aku bukak blog kaw ni.. aku mesti tgk lama2 pic kat side bar kaw..pic kaw cekik kawan kaw tu...heheheh..

lawa shoots (~_~)

atiqa aris said...

betol la kak timah.da mcm model la pulak.

TSYA'Z (~_^) said...

hehe....shoot 3 ayu :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...