Followers

Monday, November 21, 2011

Dia Comel Aku Pun Comel Lah!!..



Hye reader!!wasalammm.....
sudah tak update blog 3hari kot,bagaikan 3tahun lamanya...

blog dah macam tak bernyawa je kalau kau tengok kan..

aku rasa nak jerit2 je!! la "boleh tak"

tension ler brodbd dah meninggal buat seketika!!...sapa punya salah??
kau jawab la sendiri...

ada tak orang nak kesian dekat aku?
mesti tak ada!!kalau ada, dah lama korang ulur duit suruh bayar broadbd kan kan...
ok abaikan..

nak tunggu nuffnang lambat lagi haisshhh ini la naseb seorang budak 
kampung yang tidak punya apa2.."kampung boy"

wahh meleret2 aku carut kan,mesti tak ada yang sudi baca...
sudah la ye adik2..

adik2, abg sebenarnya nak kongsi sekeping 2 gambar yang 
dishoot masa dekat KL tempoh hari..

sudikah anda melihat??

tadaaa.....
.
.
.
Qaira Awatif namanya,comel tak??cantik tak?mesti la comel!!
ikut macam busu dia jugak kan..erkk...

qaira ni kalau nk diceritakan,bila aku datang kl  aje,suka sangat cari gaduh sama aku haishhh ada hati nak gaduh sama aku!!hap hap hap....

aset utama yang dia berani usik....

dot dot dot dot....

rambut mahal aku ni..cet,rosak!!....qaira suka tarik rambut aku,bila dia dah geram sangat,
perhh sabar je la kan..

naseb baik la aku ni ada hati ke'bapaaann...
kalau korang tengok qaira ni,ada tak macam muka miasarah?cehh nak artis jugak kan

ok la...
apa2 pun aku dah update blog pada hari ini...hope berpuas hati
kalau tak puas,g cari kepuasan yang lain...

sekian terima kasih...tetibe#...

18 comments:

haCks aYeiN said...

sejak bile busu nie comel..? hehehe~

therylisa nurula'in said...

comel sangat2

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa.... qaira, len kali bawak gunting rambut senyap2 ye.

Syafiq Ahadin said...

aku masih budak baru dengan blog ni, sapa tuu budak pompuan? huk3! maafkan beta.

Fiq Fikri said...

haCks aYeiN:hamboiiii guraw2 je eheheh :D nk feeling2 :P

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in:comel kn huhuhu

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a:ahhaahha nk ajau dia gunting rmbut fiq ye..huhu

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:elehhhh baru la sgt kn :P
perempuan tu anak buah aku la ehheh

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa...
nak aja die jd hair styler berjaya
biar la busu die jd bahan uji kaji

Tentang Kita said...

comelnyer qaira leh jadi model kanak2

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a :ahahah byk la nnt rosak rmbut fiq huh..:P

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a :ahahah byk la nnt rosak rmbut fiq huh..:P

Fiq Fikri said...

Tentang Kita:huhuh tula kn,nk suruh mak dia hantr qaira ni casting :D

zizidiazora said...

Perasan sangat dia tu comel ish...
rasanya rambut fiq tak perlu sikat pun jadi kalu qaira tarik2 rambut busu dia mungkin jadi lebih elok kot....hahaha..

Rtp Farra Arisha said...

ala ^^ she's much more cute! hihi.

Fiq Fikri said...

zizidiazora:cettt lagi rosak adala,dan skit huhuh

haCks aYeiN said...

tak yah nk feeling2 sgt la.. busu tue da tua.. da ta comel.. geek jek.. hahahahaha~

nonaa nelson said...

Okay, Comel! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...