Followers

Friday, November 25, 2011

Kau Berbau La, Meh Sini Aku Tolong




"Iklan Gigi Yang Bersih"


"Tolonglah Tegur" , topic Wanita Hari Ini
Cehh aku tengok Wanita Hari Ini, kau mampu ke Pak Samat??

Topic “masalah bau badan,mulut,kaki dan lain2”
Awak semua ada masalah bau badan,mulut dan kaki yang kritikal??
Mesti ada,punya...

aku pun nak mengaku masalah bau badan aku,sebab aku ni cepat berpeluh
normal la,aku adalah lelaki erkk..
tapi aku jaga jugak dengan gunakan deodran,dan badan aku tak akan bau.

Cuba bayangkan perempuan badan berbau??
Ok aku tak boleh bayangkan macam mana,sebab dorang adalah wanita cehhh...

Macam si Amir Naufal kadang2 tegur aku..
Amir Naufal: fiq kaki kau berbau la!!
Fiq Fikri:yeke??siap bau lagi kaki aku,nak tahu betul ke berbau...yuekss...
Amir naufal sebagai kawan rapat aku, jadi aku tak terasa sangat la..
Kalau orang lain yang tegur, mungkin aku akan terasa,  dan aku akan buat pandai lalalalalala..


Jadi kita sebenarnya ada cara nak tegur dorang yang ada masalah berbau”badan,mulut,kaki dan sebagainya la” sesuatu sangat...

Cara2nya :1.bagi hadiah seperti deodran atau sebagainya kena sama waktu denganya..


2.tegur dengan cara yang baik
3.Jaga Nada suara bila tegur
4.Penyampaian kepada seseorang perlu baik


5.Bila keluar dengan kawan kita yg "busuk ni"..pelawa dia tengok perfume..suruh dia try..then kita ckap la kt dia..bau ni sesuai sangat dgn dia..mesti dia akan tertarik..lalu membelinya..:)

Akhir kata,”jangan ingat perempuan tak berbau”cantik mana pun dorang,kalau badan berbau
Tak best la...sentap mak dengar...

17 comments:

zizidiazora said...

Engkau dah la ketiak berbau tengik, mulut bau macam longkang, kaki hapak macam pekung..eh ko tak layak berkawan dengan aku tau. nyah ko dari sini...syoh3x..........

Blogger bernama Zam ! said...

hamboi , berbau nya kaki abg Fiq , tutup hidung cepat2
*jangan terasa ye nak .
eh eh rambot mahal tu berbau tak agak agak? meh dekat sikit , nak bau .

DanieL AdiE said...

Hahaha..

Fiq memang tgk WANITA HARI INI.. Kene dengan jiwa beliau..

kan kan kan?

Umar Arlee said...

uish! menarik ni.. teman pun berpeluh jugak, excessively! but bau badan tu jarang.. :D

laskar pelangi said...

HAHA;) semua orang badan berbau kalau tak pakai perfume.. takde semangat kot nak dekat kalau badan seseorang tu berbau.hik3

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahahaha komen abg zizi sentiasa berbisa ahahhah :P

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam :ahahahah kaki wangi la,rmbut wangi jugak,xkn nk ckp busuk gak ehehe nnt saham jatuh huhu

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:yela hati aku ni halussss ahahahha

Fiq Fikri said...

Umar Arlee:ahahahha dan2 je bau badan tu jrg ad kn eheheheh

XMagenta said...

LAgi terbaek kawan yang suruh beli perfume tu suruh dia belanja hahaha.

Syafiq Ahadin said...

pakailah perfume. haha!

Fiq Fikri said...

XMagenta:thu xpe jimat duit org yg berbau tu kn ahahahha

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:perfume mahal la skung,semua xde kualiti ahahaah

Rtp Farra Arisha said...

i agreed towards on all your useful points. there are many more solutions to resolve this..as long as we get the money, everything can be settled well such as buy the hygiene things like you said above..:D

Umar Arlee said...

Kan! Dan2 itu satu kebetulan! Hehe

zOeY zAu YaH said...

hahaha kasi perfum kt kaki lak...mmg btul tau..ppuan yg lawa kalau ada bau mmg takleh thn...

luqman zakaria said...

normally kalau laki ade masalah bau badan ...still boleh consider...tp kalau gurl..ermm..lalalalala!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...