Followers

Monday, November 7, 2011

Rambut Baru Lagi Baru Dan Shoot +++



As Salam Reader,ada baik ini hari?

cuti pun lama jugak kan,Apa lagi keja orang muda makan tidur makan tidur
Seperti aku..

Ok entry sepantas kilat....

Tempoh hari aku ada update pasal makeover rambut kan,masih anda ingat?
Kalau tak ingat..

buat2 la ingat atau pun sila makan kismiss..

Dan sekarang aku nak kongsi sikit gambar dengan rambut baru aku hari tu..

Gambar yang diambil jugak,just sonok sonok je...

Tema: Rambut Baru Kau Mampu...


Shoot1

Shoot2

Shoot3

Gambar yang diambil semua aku suka,dan rambut baru yang sangat kelasssss...

15 comments:

missmaisharah said...

macho macho hoho:)

zizidiazora said...

smart smart smart..... harap bertambah terkenal lagi ngan rambut baru tu yek...hehehe

D'ya Marshmello said...

wewwiiiit, nak ngorat boley? haahaa joke jer.smart :) keep it up!

JOM SINGGAH & KOMEN : Drama Cinta Elysa Syok Habis !

Syafiq Ahadin said...

a lil bit awkward tapi still smart! entah. memang suma smart.

good2! jaga blog baik2.

Cik Suriz said...

hahahah!! ohsemmm bro. walaupun macam poyo... kih3... thumb up

Fiq Fikri said...

missmaisharah:jgn nk macho sgt ahaha nnt kene jual :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora :eheheh rambut ni apa la sgt abg zizi...eheh nnt tumbuh pjg lagi ahaha

Fiq Fikri said...

D'ya Marshmello:saya msih single meh la ngorat ahahha :P thnks sudi singgah

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ehhe thanks weii :D
ok baik boss ko pun jaga blog baik2 :D

Fiq Fikri said...

Cik Suriz :ehehe saya mmg poyo yoyo ahaha thanks awk:D

Syafiq Ahadin said...

Fiq Fikri: nasib baik aku repot. kalau tak....huh! Hehe. ok, most welcome.

Satu tentang saya, sentiasa subscribe comment. :D

myravea said...

Smart :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kelasss pokcik dh cm retis..rambut pon de org bela...

Blogger bernama Zam ! said...

untung cik gades Iera ..

*macho macho !

DanieL AdiE said...

TAHNIAH FIQ!!!

http://danieldeadie.blogspot.com/2011/11/top-10-contest-daniel-adie-sispa.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...