Followers

Sunday, November 6, 2011

Transformasi Season 2



Hye reader,sudah lama tak update blog setiap hari
rasa macam setahun tak update blog,bersawang blog aku kan..ada ke yang singgah cehh!!!

lupa plak!!
saya Fekri ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada
semua umat islam di malaysia tak kira di oversea kah atau over the river..

jadi aku tak nak panjang citer A.K.A mencarut2...
nak tahu ape transformasi season 2??

tadaaaa...


makeover rambut yang bernilai rm3 plak dulu rm4 sangat murah dan 
berpuas hati..

rambut kali ni aku sangat suka,nak lompat sampai ke menara gading rasa nya
kau mampu..

yang tak menahan,yang cut rmbut aku amoii cun ++
nampak ketiak,ade bulu bulu...

Abaikan....

nak tengok gambar dengan rambut baru saya lagi???
next entry...

rambut ini khas untuk ke KL cehhh!!
nantikan Kemunculan Lelaki Geek 

say hello KL..........

41 comments:

syAzAnA said...

style kau yg skang nampak matang sket. hehe

Acha Mahfar said...
This comment has been removed by the author.
Acha Mahfar said...

kali ni dtg KL kalau tak jumpe acha mmg nak kena piat! haha btw rambut baru i loike bebeh ! :D

hawiz said...

nmpk ok sikit..hihi

Khairiz said...

haha ok la tu ada perubahan ....xpa bayar murah janji puas hati

luqman zakaria said...

nice one!!

Cik Tomato said...

Style :)

Warna said...

style der.. ;)

eszyamin said...

macam dah SISPA dah..tp yg selepas tu walaupon x senyum nmpak ikhlas dr lubuk hati yg suci..

Nalisa Syahira said...

fuyyo . ahha .

zizidiazora said...

Ish3...nak sebut jugak bulu tu. bye the way i loike ur hair tuh... berbangga orang melaka punyai blogger terfames yg macho....hehehe.....

Fiq Fikri said...

syAzAnA :kan aku pun rasa aku dah nmpk matang ahahah :D

Fiq Fikri said...

Acha Mahfar:ok acha fiq thu punye ok kita amik2 gbr taw :D

Fiq Fikri said...

hawiz :sikit je ke?ehehh btw thanks :D

Fiq Fikri said...

Khairiz :yeeess itu yg kita nk murah dan sgt berpuas hati ehehhe

Fiq Fikri said...

luqman zakaria :thanks wei eheheh

Fiq Fikri said...

Cik Tomato:eheh thanks awkk :D

Fiq Fikri said...

eszyamin:wahahaha sispa la sgt,,ehhe nmpk ikhlas ekk yg selepas tu eheh :D thanks wei

Fiq Fikri said...

Nalisa Syahira:jgn nk fuyooo sgt ehehhe ap yg fuyoo.:D

ZWAN SABRI said...

ayooo.. sumpah geli kowt kalau amoi cina tu potong rambut aku.. btw, rambut hang cantik.. ;)

Fiq Fikri said...

zizidiazora:jgn nk pamosu sgt la abg zizi hahaha,saya tak pamous dan tak ncem mcm abg zizi.abg zizi lagi pamous ok digilaiii blogger seluruh malaysia ehehhehe

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:ehhe amoi tu la pakai seksi pastu ketiak tak cukur ahhaha...thanks wei :)

therylisa nurula'in said...

nice pic,,lebih nampak matang ^_^

Rtp Farra Arisha said...

your hair looks very original :'D indeed this is what so called transformations! happy eidul adha bro fiq~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wooowwww..murah nye make over tu...

Umar Arlee said...

rambut raya! :)

Dosh Saleem said...

nais nais.huhu..slamat berhijrah bro..

QaRr JaliL said...

org kacak sentiasa kacak..
salam aidiladha bro :)

Edy Fee said...

rmbut mhal..special tu
slmt hari raya

Syafiq Ahadin said...

Encik Fiq! Rambut ko smart lepas transform. Huhu!! Untunglah rambut lurus boleh buat apa2 bentuk, guna jari pun boleh. Mine is curly.

Hizami Rahim said...

baru nampak kemas. kalau tak, serabot. haha.

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in:thank awk :) lebih matang eheh

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:ehhehehe makaseh farra selmt hari raya jugak :D

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :baba semuanye ad di melaka huhuhu

Fiq Fikri said...

Umar Arlee:yuppp sudah dikorbakn ehheh

Fiq Fikri said...

Dosh Saleem:thanks wei huhuh selmt hari raya haji :D

Fiq Fikri said...

QaRr JaliL:ehehe sederhana je bro thanks singgah blog kami eheh selamat hri raya :d

Fiq Fikri said...

Edy Fee "eee xde la murah je rmbut ni eheheh

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahahahah rambut saya luruhmgune jari kaki la best sikit ehhe :P

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahahahah rambut saya luruhmgune jari kaki la best sikit ehhe :P

Fiq Fikri said...

Hizami Rahim:thu xpe ahahaha,ko bila lagi ??huhu aku tgu je ni :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...