Followers

Wednesday, December 21, 2011

GLAM Ke? Dah Tak Glam Lagi,Mangga Sudah!!..




Assalamualaikum...

semalam aku dah janji nak tayangkan gambar ala2 cover GLAM bukan,

jadi
dekat bawah ni ada 5shoot,dan anda berhak untuk memilih yang mana satu shoot yang terbaik..
dan beri sebab kenapa pilih gambar itu boleh?

kalau tak nak tak apa lorhh.."mak tak kesah"ada aku kesah...erkkkk

setiap gambar dekat bawah ni ada pelbagai pose,sebelum ni aku tak ada buat pose2 pelik2 macam dekat bawah ni..

Shoot1

 Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

aku rasa tak salah mencuba pose pelik2 ni..memang tak salah,sampai bila aku nak pose benda yang sama je..

nanti orang cakap aku buat pose yang sama je kan!!ni dah buat pose pelik2 kira ok latu..
kau nak bising,jangan bising sama aku..


p/s Semua orang berhak bagi pendapat,aku terima dengan hati terbuka..

24 comments:

nani qili said...

shoot5. nampak smart n perfect :)

Honey Kumicky said...

suma pun stylooo myloooo...5 out 5 star...

Pezol Stylez said...

untungla masuk majalah mangga pulak ko..haha

CekbOlat-bOlat said...

mata tuuuu.. cantik ! heheh..
mnusuk kolbuk.. agaggaaga

zizidiazora said...

pic yg kedua nmpak ok. macam menggoda gitu...Ioull dh tergoda uoull...I loike ur hair..hehehe....

Maya Lisa said...

haoikh ! putus urat iman maya neh ! hesshh.... T_T

cik eka said...

perh num 2 uh senyum sinis seyh
hoho

Amir Naufal said...

aku shoot 5..mcm cover fizo omah lak kt annas..
untunglah..haha

niezam said...

shoot 4 la. matured n fresh :))

Farah said...

shoot 5 , smart .

cik Nemo said...

hemsemnyaaaa!

Cik Carrot Susu said...

suka shoot2.... ada gaya bro.
yg ke2, sy suka shoot 1 sbb mcm tgh garu leher sebab gatal..haha

Nalisa Syahira said...

eh eh .

♥ MS ♥ said...

stylo! telinga-mu tetap mnjadi pujaan hatiku! HAHAHA :P

Ain SSB said...

Shoot 5 yang nampak paling professional! Muka dah mmg macho, ok la! huhu.

Hanih Borhan said...

artis habis...haha

Nuar El-Ummar said...

suke shoot yg no1..hihi, sbb nmpk mcm iklan yokoyoko tu.. sakit tengkuk..~erkk :p...hahaha.. pe pon trbek ah.. lo msuk mjlh glam pon, kompem aku vote..^^)

Zac Rega said...

awesome . muke suci murni ;)

gHadiskeCik said...

aduh ganteng banget sih....ehehe smuanya nmpk macho xtau mna stu yg pling tbaik coz smuanya hebat..canggihlh^__^

H[a]MB[a] said...

Smart

zOeY zAu YaH said...

pokcik pi jd model je lah..eh puji ke nih? hahahha....

naem said...

shoot 5 bro. boleh buat cover magazine maskulin. HAHA

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sumo shoot best!!!! pokcik best!!!

gud luck yee pokcik..

amiera izza said...

shoot1 of course ..
looks with a deep meaning ..calm position ..matured , masculin , yeah , dats what i think ! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...