Followers

Friday, December 2, 2011

Header Pelik Tapi Unik



Assalamualaikum...

rasa2nye sudah lama aku tak tukar header..
kalau dapat tengok header yang lama aku agak berkepam disitu,orang pun bosan kalau singgah blog kita kan kan...

jadi sekarang, dengan tahun baru ini
aku nak header aku punya azam baru,azam nak jadi lebih cantik dari sebelum ini..
ekk boleh ke??

header lama aku sudah berhijrah kepada header yang baru...

tadaaaaa.....

header ni aku buat sendiri weii!!!tengah tak ada internet dekat umah
sanggup pergi CC cari bahan2 nak buat header baru..

dan ini la hasil header Lelaki Geek yang baru..."dengan gigihnye"

31 comments:

SHAFIQ HASHIM said...

Gigihnya..Smart Bro Header Baru, Edisi Tahun Baru Ka?..

halizab ツ said...

unika la :)

Umar Arlee said...

Sekali pandang menakutkan! Haha anyway, like the idea!

laskar pelangi said...

fuhhhh! kreatiffff~ =)

therylisa nurula'in said...

bila nak buatkan header untuk cik mawar ? hehheheeh ^_^

Syafiq Ahadin said...

aku punya turn bila? :(

Kiera Qaira said...

unik gila..
huhu
boleh lak cmtuh..
hehe

zizidiazora said...

Unik, kreatif, boleh dipuji tapiiiiiii.........

Rtp Farra Arisha said...

cantik beneh..hehe..

k.h.a.l.i.l.a said...

Smart smart. siap badan putus dua lagi ^_^

faizal mohd said...

cantik..cantik..

tapi kalau 'G' tu ada sepasang tangan, nampak nice. Hehe. :P

Fiq Fikri said...

SHAFIQ HASHIM :ehhehe thanks bro header tahun bru ni ehheehh

Fiq Fikri said...

halizab ツ :tx ehhehe :)

Fiq Fikri said...

Umar Arlee:ahhaha aku nk buat org takut msuk blog aku eheheh

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:ehehhe thanks awak eheh

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in:ehehhe alooo cik mawar nnt ekkk :P

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin "ahahaha aloo cm mne ni,aku takut nk buat kn untuk org skung,takut org tak suke la :(

Fiq Fikri said...

Kiera Qaira :ahahahah kn terputs 2 hamikkkk ehhe

Fiq Fikri said...

zizidiazora :ahahaha de jugak tapi?ape die?huhuhu

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:makseh farra :D

Fiq Fikri said...

k.h.a.l.i.l.a:ahahaha unik kn ahahha :P

Fiq Fikri said...

faizal mohd:hheheh makseh bg cadangan,tula..kalau boleh nk letak tangan..tpi cm dah mlz plak ehheh..

Mohd Zakwan said...

aku puji kesungguhan kau.. sanggup pergi CC semata-mata nak create Header baru... lagi baik kalau kau bersungguh-sungguh buat entri yang bagus? hoho
btw, nice header !
Blog Mohd Zakwan :)

cik nAdyYa ツ said...

unik !

notacomei said...
This comment has been removed by the author.
notacomei said...

Bila nak letak secara rasmi dekat blog tahun depan ker haha.

Aliff Haikal said...

buatkan saya satu boleh T_T

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! mcm scary je kaki ke lain, badan ke lain :p

tp cun jugaq :)

Blogger bernama Zam ! said...

hahha , hantu kaki n badan ..
ngeh ngeh ..haha smart la bro fiq .

::FAIZ FARISH:: said...

blh tahan

hafrawiey ozakawa said...

congratz on ur determination nk cari entenet ytuh..btw..nice header..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...