Followers

Monday, December 12, 2011

Hi Tea Bersama Blogger Pamous



Assalamuailaikum....

Selamat hari isnin,,kepada yang sedang berkerja dan

Bagi yang bercuti,sila baca blog aku!jangan nak tidur aje....

Entry hari ni sangat penting!!...

pemenang bersama penganjur"ayat skema abiss"


Pada hari sabtu yang lepas,aku telah dijemput ke hi tea Daniel adie yang berlangsung
Di mahkota hotel Melaka,sebab apa aku di jemput??

sebab aku la juara contets SISPA yang dianjur oleh Daniel adie tempoh hari...”Bongkak sikit”

Aku bersama Daniel Adie,blogger yang hampir2 pamouss tu


 Adie sampaikan Hadiah Kepada Khalila


 Adie Sampai Kan hadiah Kepada Aman Ibrahim

pemenang2 yang dapat hadir hanya 3orang sahaja,aku Khalila dari jauh datang ye “perak” dan Aman Ibrahim dari “Pahang”

yang tak dapat hadir,disebabkan ada urusan lain yang kena buat...

 Aktiviti Tak tahu nak buat ape...





dan majlis hi tea tersebut dimeriah kan dengan artis2 jemputan dari Melaka,
artis yang tidak kurang hebatnya..”artis rtm aje”katakan...

Artis tersebut ialah,Amir Naufal NA yang hampir tergenlam,abg Zizi artiss paling pamous,Johan,Ayie,Ijat,Afif,Qistina

  Antara makanan yang ada masa hi tea tempoh hari 

the best shoot




 dan hadiah yang dimenangi oleh setiap juara

kalau nak diikutkan banyak gambar aku nak masuk kan,ni dikira banyak la kan
nanti berat,tak ada orang nak masuk blog lelaki geek,lagi2 si abg zizi teettt..

Dan aku sangat gembira,dapat jumpa blogger yang lain,hope dorag happy la
Sebab aku juara katakan erkkk!!!...

Apa2 pun tahniah kepada semua pemenang..

44 comments:

Joe_Hans said...

ekh.. ader gambar aku?? *ok2, sembunyikan diri... =_='

Pezol Stylez said...

best2...untung la ko jupe adie..blogger femes

Qarl said...

ok

lapar

laskar pelangi said...

dengkinya. nak gak angry bird. hee

Ash Kyouhei said...

uisyh -.- bestnya dapat jumpa Daniel Adie :)

btw , kita baru je balik dari melaka hahaha... rugi tak terserempak dgn Daniel Adie T_______T 3 hari di melaka pulak tu --'

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh! mcm happening je ni :)

zizidiazora said...

Nasib baik banyak tu je gambar yg dipublish dan bertambah nasib baik lagi takde gambar yg baring2 atas padang malam2 bute tu. Kalu semua gambar dimuatkan disini agaknya setahun menunggu loading baru leh baca blog ni...

Apapun tahniah la bro..dpt hadiah pertama yang nasib baik tak ditarik balik hahahaha......

Dan tahniah juga kerana Fiq menjadi blogger yang paling sopan dan tak banyak cakap hari tu...

hahahahaha.........

notacomei said...

Angry Bird kau kau lebih besar dari yang lain jangan jangan mengandung kot hahahaha lalalala.

faizal mohd said...

simpan satu coklat tu ek. satu pon jadilah. :D

Amir Naufal said...

Ok..muka aku xde..bye!!..haha..
Nanti tolonglah upld gambar lain kt fb ye..:p

Rtp Farra Arisha said...

WOOWWW! this is a very awesome meeting :)

john said...

setinggi tinggi ucapan tahniah kepada juara tempat pertama~ sungguh sopan dan ayu di hari itu haha..
nice to meet all of you too..

syAzAnA said...

jeles. kbai

khalila said...

time kasih fiq tolong upload gmbar semua tu. hehee.... best dapat jumpa korang semua. rasa mcm mimpi tp bukan mimpi. cewaahh.. ade rezeki jumpa lagi okeh! ^_^

.faris. said...

eh ada gambar aku di dalam blog femes nie.! segan dan silu. HAHAHA.! tahniah fiq fiqri ahmad. seronok dpt kenal semua yang hadir ke majlis(ayat skema sikit).

::FAIZ FARISH:: said...

tahniah

Atiqah Wadiah said...

bestnyerr ferero rocher..

Fiq Fikri said...

Joe_Hans:wahh artiss jgn sorok2 ok ahahah

Fiq Fikri said...

Pezol Stylez:untunglah sgt jumpa si adie tu erkk ahahah

DanieL AdiE said...

Best gambar2 nie...

Entry best! Sebab cite psl event aku..ahaha

Fiq Fikri said...

Qarl :lapar??jum mkn huhuhu

Fiq Fikri said...

laskar pelangi:huhuhuh nak meh fiq bg nak?ehhehe

Fiq Fikri said...

Ash Kyouhei:ahahha best la jumpa si adie tu h la dia pamousss erkk ahahah :P

Fiq Fikri said...

✿ pink velvet ✿:huhuh mmg best ok,sgt best huhuh tak rugi join ehehe

Fiq Fikri said...

zizidiazora :ahahha gbr baring malam tu nnt la uploadd tak sopan nnt ahahhaa,...

ayu la sgt kn huhuhu

Fiq Fikri said...

notacomei :ahahah sang juara kene la dpt yg besar ahahah,dah sama besar kepala aku wei ahahah

Fiq Fikri said...

faizal mohd:ahahahah dah abis la wei.aku bg org ahahha :P

Fiq Fikri said...

Amir Naufal "elehhhh amir huhuhu,ok aku dh upload la wei ehehe dlm fb tpi private

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha :yaaaa mmg best,jumpa dorg semua ni.mcm2 perangai huhuhu

Fiq Fikri said...

john :ahahahah sopan kn,aku mmg sopan santun ahahhaha,ok best jumpa blogger

Fiq Fikri said...

syAzAnA :hahahah napa tak join,turun melaka?ayooo

Fiq Fikri said...

khalila:huhuh no hal la,ehehheh ala bkn jumpa artisss pun..ehheh
insyallahh dtg melaka lagi ok ehhe

Fiq Fikri said...

.faris.:wahhh artisss dtg komen blog aku,teruja sekejap ahahha :P

Fiq Fikri said...

::FAIZ FARISH:::huhuh tx wei :)

Fiq Fikri said...

Atiqah Wadiah:best dah sodap huhuhu

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:erkkk baru kali ni aku dgr ko puji entry aku,terharunye..nk update la pasal ko puji ni ahahahahh!

Nurul ain said...

kalau free memang ain join korang sekali... **family harus diutamakn... ~~hye fiq!! pertama kali singgah blog fiq ni :)

ayie said...

aku sayang ko lebih la sbb gamba aku yang xselenga sangat ko upload..haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hoyeeee..congrate ek!!! mne abg zizi...x knal smpai la ni laaa...

Aliff Haikal said...

jeles #sigh . haha

.faris. said...

artis nie? tak baik perli aku. hahaha.

Blogger bernama Zam ! said...

bongkak nya ayat!! haha . thniah la abg fiq! kan betul zam ckp kt comment fb tu , huh x nk ngaku kunun .:D

eszyamin said...

okay mmg patot jd juara..sebab terlalu SISPA disitu..ngeh ngeh ngeh

Khairul Rahman said...

wah..tahniah3x~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...