Followers

Sunday, December 25, 2011

Kami Adalah Wakil Bowling Malaysia



Assalamualaikum...

Jangan nak berangan la hadek2 semua,nak jadi wakil malaysia dalam sukan bowling erkk...


semalam kami mengadakan satu sukan bowling dekat 
Mahkota Parade Melaka


yang turut serta dalam sukan bowling tersebut Amir Naufal Na,Nazri,Dan Faradiela..

dan semalam adalah pelawanan yang paling best jugak sebab hadiah pun menarik!!!


hadiah bagi juara yela "Kena belanja makan"
hadiah Untuk yang kalah pulak "Kene Jogek2 Dekat Link bowling"mampu??

Ini adalah wajah2 wakil malaysia dalam sukan bowling..teruja sekejap erkk


 Dan ini pulak markah keseluruhan kami2 semua.....

nampak bukan siapa yang juara dan siapa yang kalah??


Sebelum balik kena amik gambar buat kenangan erkk "tetibe cam skema"


 Shoot konon2 candid 


P/s Bagi juara jangan nak senyum sangat,sebab naseb je tu...dan bagi yang kalah jangan lupa belanje..Maju Suka Untuk Negara!!..

28 comments:

Umar Kadir said...

waaah! lama tak men bowling!!

♥NuR SyAFiQah♥ said...

comey la awek ko pakai baju merah tu..hehe

niezam said...

huwaa! ni buat aku nak g main boling gak ni. lame dah tak baling bola masuk longkang. hehe :P

zizidiazora said...

no komen...masih merajuk.

Joe_Hans said...

fiq..aku leh tapaukan kau! hahaha.. belagak yer aku,,hahaha

luqman zakaria said...

nice ooohh!

wanabee said...

woa.. nice entry .
muka masing2 harapn meninggi :)


sampai sekarang pun tak merasa lagi bowling .

Amir Naufal said...

la..sikit pulak ko amek..yg xmenahan spe la yg 4 strike 2 kan..nasib je kan!!..:P

CekbOlat-bOlat said...

fuyoo.. akak 'fara' tu boley than main die.. kalah fiq.. hohooho

cntik kakak tu ^^

Lelaki Ini said...

errrr
aku nmpk seseorang yg cnteq dlm gambar
yg pasti bukan kau!
ahaks!

khalila said...

ewaaahhh.... ni main boling ke, boling tu jd prop je? huhu

Fiq Fikri said...

Umar Kadir:huh aku pun dh lama tak main huhu ni bru nk main ehehe

Fiq Fikri said...

♥NuR SyAFiQah♥ :ahaha bukan awek la kwn je tu,dia ad bf ok :P

Fiq Fikri said...

niezam:huhuh dan2 msuk longkang kn..ehhee

Fiq Fikri said...

zizidiazora :huhu no komen?tapi dh komen pun abg zizi hehehehe

Fiq Fikri said...

Joe_Hans:eee apa sbb ko nk tampau aku ahahaha..smpai hti ko :P

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:thanksss wei :)

Fiq Fikri said...

wanabee:ahahah muka semua berlagak pemain handalan ahaha,

lorh g la main huh best

Fiq Fikri said...

wanabee:ahahah muka semua berlagak pemain handalan ahaha,

lorh g la main huh best

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:ahahha amir msuk ni je la,byk sgt nnt,tak best huhuhu

lagi stu aku belum ckp naseb ko dh ckp bgus ko ni ahaha :P

Fiq Fikri said...

CekbOlat-bOlat:huhu akak fara ni mmg hebat,tpi kali ni dia kalah plak hehehe

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:ahahaha aku tak ctik ke wei?smpai hati ko :P

Fiq Fikri said...

khalila :ahha main bowling la,nmpk siapa yg juara tu ahaha amir naufal naseb je

nur fatihatuz zahra said...

wah ! wakil malaysia tu .. hebat ke ?? hehehe .. sorry joke saja ..

jum jenjalan sini .. :)
http://cheritakuhzara.blogspot.com/2011/12/perubahan.html

Rtp Farra Arisha said...

interesting one!

Edy Fee said...

siapakah pemenangnye.hehehe
byk masa lepak2..best giler

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kelass pokcik...siap de pose boling lg kan...nice wooo

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huuu... dah hampir 2 tahun xmain bowling kat MP.. rindunyer saat tue.. huhuhu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...