Followers

Saturday, December 3, 2011

Diva Paling Cantik


Assalamualaikum...

kau cantik dan jelita,cantik tak aku?ekkk
ok la entry simple hari ni,tapi boleh puas kan nafsu semua orang,dengan paparan untuk hari ini...


jangan bagi tahu aku kucing ni cantik ok!!di sebalik wajah kucing ini banyak penipuan...


almaklum la,ni kucing jantan bukannye kucing pondan ok!! 
ada ke kucing pondan??


tengok tu siap pakai crown ala ala miss word gitu, kau mampu..


gambar ni semua dah lama kot,aku shoot..tetibe godek2 album terjumpa
gambar kucing ni plak..

jadi boleh la aku masuk dalam blog,lagipun aku sejak 2 menjak ni
dah tak ada idea nak update blog,otak aku dah miskin dengan idea merepek!!!

kucing ni jugak,jadi bahan hiburan aku dan korang kan!!

.
.
.
.
Kalau sekali tengok,dah macam sami buddha kucing ni tawww...


tibe masanye...kalau nak tahu kucing ni dah tua pun..dah beranak pinak!!
anak semua bersepah2,sapa nak sila book..


jenis kucing: kucing parsi

22 comments:

Rtp Farra Arisha said...

cantik gila kucing parsi ni!! tapi sayangnya arisha sangat takut untuk bermain dengan kucing..huhuhu.

Syafiq Ahadin said...

kucing itu makanan sedap. #okbai

FarhanahAdzlan said...

kiteww pun ada kucing yg lagi comel dari awak..hahaha~

nice picture..saya suka=)

denana said...

wah3..kucing pon kucing laa...denana layan jer..=)

btw,nice pictures..i <3 cats veru much..

I am EQIN said...

Agak cantik picture kucing #editt :)

faizal mohd said...

kalau nak, boleh dapat free ke? :p

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha :ehhehe arisha takut kucing ke?eheh bru nk bg stu :D

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:Canibal!! kejam ko mkn kucing ahahha :D

Fiq Fikri said...

FarhanahAdzlan:ehhe kasih la stu nk kahwin kan kucing kite ni ehehhe

Fiq Fikri said...

denana :huhuh thankss :D

Fiq Fikri said...

I am EQIN:awak thankss..basic je edit ehheeh :D

Fiq Fikri said...

faizal mohd:huhuhu boleh je,kwn aku ada taska kucing,berlambak,ko amik la satu ahaha

zizidiazora said...

maaf..tak minat sangat ngan kucing.

AmirahSM said...

i love cat..i love asian cat..parsi x melayu..keh3

Joe_Hans said...

alah dengan bulu2 kucing..adeshhhh

Umar Arlee said...

pengaruh puss in boot ni! kitty soft paw! haha

k.h.a.l.i.l.a said...

hensem la kucing ^_^

Aliff Haikal said...

comelllllllllllllllllllllllllllllll!

Cik Yatt said...

comelnye laaaaa..geram!

Blogger bernama Zam ! said...

kucing zam baru beranak ,
4 ekor anaknyeee , lagi COMEYYYYY

Amir Naufal said...

kucing aku ni!!!..haha

Addam Juhari said...

gne filter ape?,, cantek pic ni,,.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...