Followers

Thursday, December 8, 2011

Kau Rasa Hotss!! Ke??



Assalamuailaikum...

tempoh hari photoshoot tema budak kampung sesat di bukit bintang
erkkk..."kampung boy sangat"

Bukit Bintang bukan bukit katil dekat melaka tu ye..
perhatian!!lorong ni aku sama si amir main masuk je...

jalan2 dekat BB nampak je tempat yang
best terjah.dan ni la hasilnye...
.
.
.

Shoot1

tukar selera gaya rambut lain sikit,ala2 mat skema...

Shoot2

Ketiak tak berbau,sebb tu kangkang besar2 sikit 

Shoot3

 Fav Shoot

Shoot4

Shoot5

Shoot6

puas hati?kalau tak puas hati jum lawan congkak!!
setakat ni aku dah banyak gambar yang dishoot oleh amir naufal NA ni...

aku rasa dia pun dah muak sama aku..
muntah darahhh..weii

Hope lepas ni amir lebih berjaya,dengan bidang yang dia minat ni kan
amin....

kalau mana2 yang nak tempah,boleh la Call Amir Naufal NA
di blog Berliau...

24 comments:

Amir Naufal said...

hot la jugak,,,selamat aku sejuk yg ditambah ais..klau x..x laku ko..:P..haha
cantik kan gambar ade speed light

Farah said...

great photos <3

Syafiq Ahadin said...

smart weh!! makin matang muka ko. tapi perangai aku jamin! sama! heheheheheheehe ;)

eszyamin said...

kau mmg hot..kau dapat rasa kan? lg mau tanya ka!!

zizidiazora said...

maaf...dh jemu tengok muka budak ni
*menjuih bibir sambil mengalih pandangan ke tasik.

(jgn marah bro...gurau jew)
hahahaha..........

faizal mohd said...

dua-dua sangat berbakat. photographer dan modelnya.
*dah puji, belanja eskrim sket. :)

Lelaki Ini said...

huhu..
dah2..
malas aku nak puji lgi dah!

Joe_Hans said...

kombinasi hebat nie namer nyer....

✿ pink velvet ✿ said...

shoot 3 mmg terbaek! terus terpikat tgk, opsss! hahaha

Fiq Fikri said...

Amir Naufal :yupp sgt ctik aku sgt suka hasil keje ko ahahah~

Fiq Fikri said...

Farah:thanks fara :D

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahhahah xpe la aku nmpk tua disitu huhuhuh

Fiq Fikri said...

eszyamin :ahahah mna ad hot wei,aku suam2 kuku je ehehhe~

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahahhah abg zizi jeles la tu ahahha :P

Fiq Fikri said...

faizal mohd:aahahah ok no hal,esok amik dkt umah wei ehhehe

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:ahahaha smpai hati xnk puji huhuhuh

Fiq Fikri said...

Joe_Hans:baru lagi x hebat mne pun ehhehe~

Fiq Fikri said...

✿ pink velvet ✿:kan huhh nk no fon tak?aahhahah~

k e y r i said...

untungla lepak BB~~
smart btw ;)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile laaa pokcik la ni..HOT & SPICY !!!!

Rtp Farra Arisha said...

talented model kah ini :D

Khairiz said...

apa2 je la labu hehehe

♥ MS ♥ said...

berbakat betul jadi model lampin baby, HAHAHA :D -kidding

Chenal said...

Wehhh...pic kat sini wokey pe kalo ko jadikan pemanis header tahun baru lelaki Geek! sempoiii...seperti entri2 ko!
(tetiba aku rajin plak mengkritik header orang..!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...