Followers

Wednesday, December 14, 2011

Matluthfi & Anwar Hadi Version Budak2



Assalamuailaikum...


ada yang kenal matluthfi dan anwar hadi tak??dorang yang pamous
kacak lagi comel dorang ni...


hari tu aku main godek2 youtube,tetibe terjumpa satu video yang membuatkan aku
gelak sorang2..


video matlutfi dan anwar hadi version budak2..


mari  kita tonton video dekat bawah ni...


yang penting pasti terhibur...


aku tabik springgg dengan budak2 ni yang berani buat video
ala2 matlutfi dan  anwar hadi..sangat berani!!!...

masa aku tengok tu teruja,jugak tengok budak2 sekolah ni mampu buat video
macam ni...

kalau dapat kita tengok,budak2 ni meniru anwar hadi sama matlutfi..
bagi aku dorang ada cara dorang yang tersendiri..

tak salah meniru...
mungkin dorang nak jadi kan matlutfi dan anwar hadi sebagai idola"bukan pak dolah"

hope lepas ni dorang buat video yang lagi best...
dan gempak..

16 comments:

khalila said...

hahaa... serius diorg kreatif gile. jadi plak tu buat mcm matluthfi ngan anwarhadi

DanieL AdiE said...

Hahaha...kelakar!

tahniah buat mereka...

::FAIZ FARISH:: said...

ada bakat

halizab ツ said...

:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gt kreatif depa ni..bole naik cm depa tu nanti.

Farah said...

klaka la wei , aku follow gak matltfi dgn anwarhadi tuh .
budak2 nih buat sebijik mcm diorng .

.faris. said...

haha, mmg klaka. :D

♥ MS ♥ said...

kelaka2, HAHA, cara cakap dah sama dah cakap kedah, HAHA

niezam said...

eh, sama! kreatif tu. haks. :))

Joe_Hans said...

sangat kelakar weyh.. try kau dengan amir buat plak.. :) hahahaha

DayahSaleh said...

hahahahha kelaka.. pape pon MatLuthfi still the best =D

DayahSaleh said...

hahahahha kelaka.. pape pon MatLuthfi still the best =D

faizal mohd said...

haha. tersenyum aku dan diam tanpa berkata apa-apa. :)

zizidiazora said...

hahah...klakar kan. sbnarnya potensi dan kreatif milik semua org cuma antara sedar ngan tidak saja yang kita memiliki semuanya itu....

Lelaki Ini said...

huhu..
smaalah!

laskar pelangi said...

kreatif tul dak2 tu....=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...