Followers

Wednesday, December 28, 2011

Menarik!!..Tertarik,Kau Memang Penarik...




Assalamualaikum..


Hari ni specialll sikit,aku nak update pasal blog Mamat Edy Ferdauss
yang agak best jugak,dan menarik!!...


tergoda plak baca blog berliau..blog berliau menjadi pilihan daku wink!


Kalau nak tahu lebih lanjut singgah la ke blog berliau.



Ini --->Edy Ferdaus


aku tergoda dengan entry2 berliau yang kelakar dan very the simple
ahh dengar aku dah puji,bagi gula2 kelapa cepat!! erkk...


entry berliau ni penuh dengan animasi2 komek,yang mudah untuk 
pembaca Fahami..


.
.


P/s Banyak jugak Blog Yang Best!!next time,ada lagi blog yang akan menjadi pilihan aku..

11 comments:

Syafiq Ahadin said...

aku nak jadiiiiiiii~~~

javanese DOVE said...

errr....


*pengsan

Joe_Hans said...

untunglar..jadi editor review blog2 retis...hahaha

Muhd Ashraf Muizz said...

hahah.. TERBAIKKK!!!!

chemay said...

belog kawan chemayyy.
:)

khalila said...

hahaaa.... klakar je

Edy Fee said...

wow baru perasan bro entry ni..tak sangka lak aku blogger senior wat review tuk aku...TERIMA KASIH BEBANYAK !!! HEHEHE reallay appreciate it

zizidiazora said...

dh review blog dia tadi..hrmmmm ok gak..klakarkan blog dia...hehehe..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

aku suke gak layan blog edy fee ni..lawah weehh...komik dia pon best!!!

ZWAN SABRI said...

sebelum ni pown aku penah buat entry pasai Edy Ferdaus sbb blog dia unik... :)

Cik Yatt said...

suke bce blog edy gak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...