Followers

Friday, December 16, 2011

Pendedahan Eksklusif Umur Fiq Fikri Ahmad A.K.A Lelaki Geek




Assalamualaikum...

Umur baru 20tahun,tapi muka dah mcam bapak orang yang ada 2 orang anak..
pendedahan "Eksklusif" di blog Lelaki Geek."panasss"~


buat masa ni aku tak mampu jaga anak orang,yang aku mampu jaga anak kucing,anak ikan
dan sebagainye..

ramai tak percaya yang aku ni masih dara dan masih 20tahun..
masih muda dan remaja,paras rupa aku je nampak macam dah tua...

kalau keluar rumah,bawak anak saudara jalan2,orang akan cakap anak ke?
haissshhh penat nak terangkan dekat orang macam tu..

lepas ni aku keluar jalan2,nak letak banner dekat badan..
yang aku masih 20tahun,sambil lambaikan tangan ala2 miss world erkk...

Bukti yang sangat kuat
.
.

tengok muka aku masa darjah 6,mesti ada yang tak percaya sangat berbeza bukan?
aku tengok dah macam pakistan pun ada..

tengok tengok saya lahir 1991,kalau tak percaya aku tak tahu nak cakap apa..
erkk hantok kepala dekat dinding la macam tu...

mana IC baru?
next week baru buat..erkk sangat lambat..


Ni gambar masa form 5,gambar ni aku dah macam ahli politik pun ada
tengok la suci kan muka ku ini...

tiada misai,dan ada sedikit "perasa" janggut disitu...

Hope lepas ni Tak ada orang nak tanya umur aku berapa la ye..

aku ni muda,masih bujang dan kanak2 lagi,
walaupun 20tahun jangan nak umpan aku dengan gula2..


p/s Saya Mohd Fekri Bin Ahmad Masih 20tahun


59 comments:

"aja2 fighting" said...

ahahah memang nampak terlebih matang!

FaYee said...

abang sama umur dengan adik lah..! HahAhaH.. eyh, follow me on blog ok! Thank you!!~

zizidiazora said...

wakakaka......tu lah dia penangan jamu pak dara...sapa suruh minum. lain kali minum jamu adik dara k..barulah muka nampak muda. umur 20 tahun dh macam 40 tahun kalu umur 40 tahun confirm nampak macam 80 tahun hahahaha.....sabar jeler budak geek yek...

Siti Wardah said...

mmg ptut bwat ic baru dah bro :D rabak dah kat alamat tu :P heeee

Rtp Farra Arisha said...

oops, umurnya masih 20 tahun? it's such an impossible statement, but it's real :) hehe, no changes on your face. but seriously, you look so matured!

Syafiq Ahadin said...

haha! sama la keadaan kita fiq. aku pun kena cakap tua~~ :(

saya mohammad syafiq bin ahadin melaporkan dari blog syafiq ahadin.

cik nara omey said...

ooowhh..tua 2 tahun jer dari nara..hukhukhuk

CekbOlat-bOlat said...

hahaahahaha.. msih dara? oke mggu dpan i minang u.. ngekk ! ^^

adik bolat dtg jengah =)

Noorsha Muhamad said...

alahai..adk2 lg upenya..haha..

Ayien said...

haha..xsangka muda belia lagi adik Fiq ni...tapi memang nampak mature la kan..

luqman zakaria said...

wah~seriously?? ini ic fake ke ape..haha!

Terbang Bersamaku said...

mybe sebab awk nie tinggi n nampak matang sebab tue org ingat umur awk bukan 20 tahun..huhu..

cik Nemo said...

omg muka tuaaaaaaaa! :P

si ngokngek said...

haha,muka darjah 6 mcm ganas,apasal skrg mcm jambu..kihkihkih:D

Fiq Fikri said...

"aja2 fighting":kan xpela bialah nmpk tua ahhaha

DayahSaleh said...

omakaihh. muke matured sangat kenpe??haha

Fiq Fikri said...

FaYee:ahahha jgn abg sgt la tak rela huhu :P

Fiq Fikri said...

zizidiazora :ahhahahha jgn nk suke sgt la atok ahah,nnt abg zizi dh kerepot fiq muda lagi 80 thun

Fiq Fikri said...

Siti Wardah :insyallahh akan buat baru ehhehe :P

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:heheh serisu 20thun arisha huhuh,tua dh fiq ni ahah

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ekk ko umur bapa plak?aku tgok cm budk2 je muka ahahha

Fiq Fikri said...

cik nara omey :huhuhuhuh tua?sampai hati ahaaah

Fiq Fikri said...

CekbOlat-bOlat:huhuhuh mmeh dtg minang :P

Fiq Fikri said...

Noorsha Muhamad:ahahha adik lagi kak,nk gula2 ahah

Fiq Fikri said...

Ayien:yoppp belia lagi taw..huhuh

Fiq Fikri said...

luqman zakaria:ahahha seriuss la..ahah,:P

Fiq Fikri said...

Terbang Bersamaku:ahahah mungkin kot huhuhu

Fiq Fikri said...

cik Nemo:ahahhaa hampehh betul :P

Fiq Fikri said...

si ngokngek:dulu kmpung,ahaha skung dah thu erti jambu,rasa nk jdi jambu plak ahahaha

Fiq Fikri said...

DayahSaleh :huhuhu ikut ayah fiq kot ehhehe :D

Amir Naufal said...

Sama la aku ni ha..
aku ckap aku dah kawin ade anak pon org caye agoknye..haha

zainatul abu bakar said...

eh mcm tak caya, tua kite setahun la...tp kite sentiasa nmpk awet muda,haha. bawak2 la buat ic baru ye :)

gHadiskeCik said...

lelaki hot macam awak tetap hensem..huhu comeynya time kecik..ehehe

khalila said...

ha'a la fiq.... lain sgt masa kecik. huhuu... fiq lepas ni makan ulam bebanyak. awet muda ^_^


*eh, fiq ada kelebihan tau. org nampak fiq lebih matang. x mcm budak2 ^_^.

Sha Dhira said...

lawak2...haha

niezam said...

haha. betul ni 20? patutla tulis pun ala2 belia remaja gitu.

Aliff Haikal said...

muka stended bapak orang baru 20 tahun . ohmaiii :O

.faris. said...

pak cik fiq.! kalau aku jln2 dgn kau mesti org ingt aku anak sedara kau.! hahaha. PERASAN kejap :)))

Nuar El-Ummar said...

uwahaa, masih dara lagi ank mak ni...~ahahahaa :p

Fiq Fikri said...

Amir Naufal:amir kalau ko tak dinafikan la ahha mmg cm bapak org huhu

Fiq Fikri said...

zainatul abu bakar:ahah perempuan xpe ehhe..baik la nk buat ic bru huhu

Fiq Fikri said...

gHadiskeCik:ahaha biasa aje la,kecik2 dulu selekeh je ehhe

Fiq Fikri said...

khalila:ahahha tu la kene mkn ulam selalu huhuh,
yess kelebihan muka nmpk tua,dn org akan takut ahah

Fiq Fikri said...

Sha Dhira :ehehhe :)

Fiq Fikri said...

niezam:ahahaha betul fiq 20 tahun cik abg ahahha :D

Fiq Fikri said...

Aliff Haikal :ahaha tula pasal,apa boleh buat hormon ahahha

Fiq Fikri said...

.faris.:hamboiii ko pgil aku pakcik plak..tak sesuai..call me adekk ahaha

Fiq Fikri said...

Nuar El-Ummar:yuppp masih dara ahah,anak mmg la kn.xkn ank lembu huhu :P

Memori Kekasih said...

ye meyhh 20???Aku masih tak percaya...edit ja gambar ic tuh~

Rizal Murad said...

Dara? Haha..Dah dua dekad umur kite..Hmmm..

aqmalazmi said...

HAHA...weyyy kau makan ape???gila tak pecaya..hahahahha
umur aku 19...
kau tua pada aku setahun =="

♥ MS ♥ said...

i/c sampai terkoyak. HAHHA, tapi kan, yg tak berubah langsung part "telinga yang caaaapaaaanggggg" tu ek? HAHAHA *matilerrrr*

Chenal said...

time kecik..ko nie cam anak mami la..

naem said...

HAHA. Masih ade dara ? part telinga sama weh . tak berubah. eh haritu kau doakan aku contest candid time kan ? aku top 5. BERKAT WUDHU' :D

misz sheyla said...

eh..budak ag rupanya..tengok muka da mcm around 24 cam tu la... tak de la sampai mcm muke bapak orang....eh tapi 24 pun dah leh jadi bapak orang..bhahahhaha

DanieL AdiE said...

hahaha...picture muke masa form5 tu mcm umo ko dh 25 tahun...

Skang punye gambar mcm 30tahun..

Bersyukurla....

Azham Vosovic said...

okay....umur kita sama....hehehehe

Adam Haiqal said...

laaa...91 ke?adik2 lagi rupanya~

kitty balloon said...

bunga seroja banyaknya gugur,
warnanya kuning memang serupa,
niat di hati ingin menegur,
that u are an awesome grandpa..


haha, juz kiddin..
kitty just wanna say assalamualaikum and hai..
may allah ease everything and success till jannah..
insyaallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...