Followers

Sunday, January 1, 2012

Peristiwa Yang Paling Manis Dan Masam Aku Pada 2011 Ialah:-



Assalamualaikum....

Semua  orang sebok cerita pasal azam berazam,dan hari ni aku nak citer lain sikit dari yang lain..

Peristiwa Yang Paling Manis Dan Masam Aku Pada 2011,yang pastinye semua
ada peristiwa yang maniss dan masam bukan?

kalau tak ada kamu memang sempurna!!


Manis 

Berat Semakin Naik,Bahagia Katanye..

nak dikatakan banyak peristiwa manis seperti,jumpa kawan baru,raya bersama blogger,

berjimba2 sama blogger,Naik KL turun Kl,Amik2 Gambar Sampai muntah hijau..
dapat Gunting rambut RM3.."murah bukan"

Tak Lupa jugak Aku telah menjadi Juara Contest Daniel Adie SISPA..

dan Banyak Lagi....

Dan dan dan,Yang Paling Manis Sekali,Aku Sudah Pokai,Sekian...


Masam

Ketiak Kau bau masam la,erkk kalau yang masam ni kira peristiwa yang paling pahit dalam tahun 2011 ni

Apa yang paling masam?

DITIPU!..

yang paling pahit aku tak berapa nak ingat,sebab tak suka nak ingat benda2 yang tak berapa nak sedap..


P/s Mula Kan Azam Baru Pada 2012,Buang Yang Kotor Ambil Yang Suci

22 comments:

niezam said...

Hahaha. boleh plak bab ketiak tu.

tp betul la kan. benda pahit takyah la ingat. moving forward.

therylisa nurula'in said...

buang yang keruh amek yang jernih ,,,, ^_^"
kenangan masam FIq ialah,,,, Orang cakap fiq Dah ada anak,,, hihihiihihhi :P

Honey Kumicky said...

bukan kenangan masam tu yang tetiba jd BAPAK ke??? heehee...

ayie said...

yg tawar xde??hehe

Umar Kadir said...

masam masam manis la katakan.. haha

CekbOlat-bOlat said...

buang baju kotor.. beli baju suci ^^

zizidiazora said...

dan ada lagi satu kenangan manis fiq yang tak disebut....

?????

Syafiq Ahadin said...

jadi model....

Fiq Fikri said...

niezam :ketiak adalah sejarah bg ku ahaha..:D

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in :huhuhu kontro basi betul gosip tu ahhaa

Fiq Fikri said...

Honey Kumicky:ahahahah yg itu pun dikira masam jugak ahahahah

Fiq Fikri said...

ayie:ahahah yg tawar tak tambah lagi.esok lusa tambah ahaha

Fiq Fikri said...

Umar Kadir:ahahaha itu citer lama :D

Fiq Fikri said...

CekbOlat-bOlat:ahahaha baju kotor kain buruk je la,:D

Fiq Fikri said...

zizidiazora :abg zizi apa dia??suspender betul la ahahaha :P

♥e'in♥ said...

etul laa.. tak perlu diingat benda yg masam.. haha

Blogger bernama Zam ! said...

lagi satu knanagn manis , dapat t-shirt kan . yg masam kelat tak de?

Edy Fee said...

byk knagan sama blogger syok...manis gak bg aku klau ade chance

Ain SSB said...

Ketiak bau masamm? haha. Anyway, selamat tahun baruu! :)

.faris. said...

menarik.! ada lagi yang masam, bila usia pun semakin meningkat. hahaha

Syafiq Ahadin said...

bile nak tukar header tahun baru ko tu?

therylisa nurula'in said...

i wait u'r new header ! ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...