Followers

Thursday, December 29, 2011

Workmore Thursday II


Assalamualaikum...

Biarkan gambar menceritakan semuanye...

bukan citer bawang putih atau bawah kuning ok!..ni adalah kisah seorang jejaka yang 
berusia 20 tahun..

dituduh mempunyai anak,sampai hati kau noksss...


apa2 pun aku paling comel dalam gambar tu erkk!!!!.

Akim ni mulut dia macam mak nenek,cakap macam orang besar,
aku pulak suka sakat si Akim ni,nak bagi hati aku meriah sikit tu la aktiviti aku,main sama budak2...

dengan adanye budak2 kecik dalam rumah...meriah hidup!!

rumah anda sunyi??cepat2 la adakan anak,kalau tak aku jual si akim ni...mau?erkk


P/s Akim adalah anak saudara aku,yang berusia 3 tahun..

35 comments:

Syafiq Ahadin said...

errrrr......tidor laa pakcik!

javanese DOVE said...

comel!

er..si akim tu la -_-'


sebaya anak buah jgk,umur 3tahun.
mulut dia lagilah.
mak nenek kalah,mulut atok-atok pun kalah.
mulut kakak tua pun kalah O.0'

ZWAN SABRI said...

Dah ada ciri2 kebapaan.. so, bila nk buat anak? Errkkk.. :)

siti nor atika ruslan said...

comel nye ank buah..:)

♥ MISZ hazNie said...

testing2..ner tau ley jadik 'bapak'...kih3

Syazana Nazri said...

macam bapak orang. kbai

Cik Embun said...

anak saudara ka anak sendiri ni?? .. pakcik, jgn kau mendustai hati ini... hahaha...

Khairiz said...

hahah sempat

Lelaki Ini said...

sgt2 best bila ada budak kat umah

Honey Kumicky said...

comey la akim..bdw, fiq da ada bakat jd BAPAK BUDAK...heehee...

nurul diana said...

alahaii comelnyee , mcm anak ngn bapak da ngupenye ,. hehehe

mizsMAI'sarah said...

sgt comel si kecik tu ^___^

Blogger bernama Zam ! said...

jadi tunggu apa lagi ? cepat2 la bukak kilang proses anak , adoi haha

::FAIZ FARISH:: said...

mcm ayah yg baik sgt

Fara E's said...

comel sgt budak tu , tukang pegang ? errr , haha

Zuewairy said...

akim mai duduk ngan uncle.. meh sini meh..

Rtp Farra Arisha said...

love to see kids! HEY AKIM!!! ;))

niezam said...

tp kan macam ada gaya bakal bapa penyayang. cepat la kawen Fiq, pastu cepat ada anak. hikhik. :))

therylisa nurula'in said...

tapi kan... muka fiq meme ade iras2 muka seorang ayah :)

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ehhehe tidur plak :P

Fiq Fikri said...

javanese DOVE :kan budak2 zamana skung mulot cukup main lagi ehhehe

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:tgu aku kahwin la aku buat anak byk2 huhuhu

Fiq Fikri said...

siti nor atika ruslan :kan berliau mmg conmel :D

Fiq Fikri said...

Syazana Nazri:hamboiiii :P

Fiq Fikri said...

Khairiz: ehehhheheh :P

Fiq Fikri said...

Lelaki Ini:memang best la ade budak ehehe

Fiq Fikri said...

Honey Kumicky:ngekkkk akim mmg comel mcm busu dia ehehehe :D

Fiq Fikri said...

nurul diana :huhuhuh tuanye fiq eheh

Fiq Fikri said...

mizsMAI'sarah:kan :D

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam ! :ahahah hamboiiisss siap kilang heheh :P

Fiq Fikri said...

::FAIZ FARISH:: :hahaha bukan mcm2,mmg baik hehhe

Fiq Fikri said...

Zuewairy:hehehhehe akim ni pemalu kalau nk thu "D

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha :hyee farra :P

Fiq Fikri said...

therylisa nurula'in :ahahah aiyooooo!! sedihh je dgr :d

therylisa nurula'in said...

heheheh,,aloloh,,,, sedih lah sangat ,,, :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...