Followers

Friday, March 4, 2011

Happy Birthday To Me

Otw edit header~
50%siap
Happy birthday to me,Happy birthday to me
Happy birthday to me

Sekejap jew mase berlalu,hari ni 04.03.2011 hri jumaat yang sungguh fresh
umur aku genap 20 tahun,tua dah aku...
 aku tak tua umur yang buat aku jadi tua.hope tahun ni aku buat banyak perubahan
dalam hidup..

Tak tahu la pikiran aku ni boleh bertukar jadi seorang yang matang ke tidak
kalau xde banyak perubahan,sikit pon jadi la...

janji muka aku tak berkeduk seribu
wink! wink!

Aku ingin kan Hadiah seperti telur dan tepung
malangnye kawan2 aku tak sanggup nak bagi hadiah cam tu...
bertuahnye hidup ni

Happy Birthday To Me!!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...