Followers

Saturday, March 12, 2011

Pe Kejadah Semua Ini


Adik2 tengok la ramalan kat bawah ni ,ramalan kasih syg bagai la ape la kejadah bende haram ni.
Dah la 95% betul ade kena sama aku,pastu hias dengan bunga ros bagai,bunga pon hidup segan mati tak mau,malu aku malu..


dah la sifat terpuji aku ada dalam tu..ish
Yang paling aku suke “sangat pemalu,untuk meluahkan isi hati”mmg kene sama aku.susah mau bilang,mesti ade yang tak percaya,aku sorang yang pemalu auwww....

Gambau Tiada Motif

Bulan  1,5,10,dan 12 adalah pasangan aidil aku,sapa yang lahir bulan tersebut sila tampil ke depan
Nak jugak tengok calon2 aku...miawww~

Nak kata kan semua ramalan tu mmg sama la dengan perangai aku,kadang2 bende cam ni kita tak boleh percaya sangat
Tapi kadang2 kita terpaksa percaya...

aku suke la benda jadah ni
bace semula...Repeat Plzz

sudah la saya mau membuta,mata ni nak terbarai dibuatnya
salam satu malaysia~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...