Followers

Monday, May 9, 2011

Jadi Pelacur Nak Kaya


waklu....
bukan senang ler abg kiki A.K.A fiq nak jadi kaya,kalau nak jadi kaya kene usaha lebih sikit bru boleh berjaya.

ini tidak harapkan duit mak bapak jew,buat abis beras hak tuiii
itu la saya,suka harap kan duit subsidi mak bapak~

skung nak top up pon susah,pinjam duit kawn sana sini
kesian tak??mesti ramai kesian kan aku,xkan aku nk gi melacur kot??
kawan aku cakp,aku ni dah cam gigolo..syukur sangat2..mesti pas ni aku kaya,
kuar jalan sama mak datin gitu...


kalau cam tu baik aku kahwin dengan neneku,die ade pence
boleh bantu aku sikit..daa aku tak mau merepek lebih2,muntah plak nnt kan
be your self jew la..



Pilih la iklan mana korang suka
Click jew,sapa tak click aku potong jari die

Create your own banner at mybannermaker.com!
yang ini iklan emm..emm emmm,kalau kuat iman silan click harap maklum
kalau sedang bersalin,click jugak
.
.
.
.

Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!Create your own banner at mybannermaker.com!
Create your own banner at mybannermaker.com!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...