Followers

Wednesday, July 20, 2011

Kumpulan Gula Gula atau Dikenali Manisnya Gula ini"Bertudungkan Comel"


Salam hormat dan salam malam rabu,
hye reader!!!

wea2 hari ni aku nak citer pasal kumpulan gula gula "manisnya gula ini"
sebenarnye aku tak amik tahu langsung pun pasal kumpulan K-Pop malaysia 

yang telah membanjiri
seluruh pelusuk industri muzik,kumpulan gula gula atau boleh dikenali manisnya gula ini..
opsss cara tak sengaja aku tertengok wanita hari ni,"tertengok ekk"

pada hari isnin kot kalau tak silap,mase tu artis jemputan  WHI
oleh kumpulan gula gula,

tepanjat jugak boboi,tengok tetiba ada sorang awek dalam kumpulan gula gula tu
sorang wanita b'pakai tudung..macam aneh jew kan tengok 
dia sorang bertudung,
apa kata semua bertudung pasti cun :)

aku tahu ada yang sangat tak suka kumpulan gula2 ni,lagi2 yang ada ahli 
baru pakai tudung,joget2 dalam tu...

pikir balik
bagi aku tak salah kot perempuan yang bertudung tu joget2 kat dalam tu
lagi pun tak menghairah pun,bukanye ade buka2 baju ke ape..
yang pasti aku nampak dia pakai semua tertutup~

Jap cuba kita bayang kan
.
.
.
--->Heliza Helmi  kita letak dalam tu joget2, ada tak orang nak kutuk??
--->"...."blogger paling cantik joget2 kat dalam tu???
--->Farah diletak dalam kumpulan tu??




mesti isu2 kutuk mengutuk tak ada kan..
jadi pikir2 kan la..
hak masing2 nak buat apa pun,aku just update,bagi orang baca ape yang terluah
dalam hati aku ni..cehhh

Apa2 pun lagu kumpulan gula gula tu best aku 
suka:)

:- Bertudung itu kan comel saya suka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...