Followers

Friday, August 5, 2011

Artis La Sangat Kan Pui!!!



Jangan tengok gambar dekat atas tu lama2 nanti tergoda
sebenarnya gambar dekat atas ialah suami kepada raja farah,bukan aku ye
ada yang cakap muka aku sama cam suami farah ni..

adesss pengsan kejap dengar dia cakap cam tu
aku tunjuk akak aku gambar ni dia pun cakap kau amik gambar dekat mana??
sama sangat ke muka aku dengan dia ni??

tak baik korang gosip2 kan aku sama muka dengan
suami farah,berdosa taw~

ada jugak orang tu ----> Amir Naufal NA cakap muka aku ada cam Mr bean!!
berani sungguh dia cakap aku cam tu
nangis kejap!!
.
.
.
.
Kes Baru




 Plak dah! noh hujan kembang telinga 90 darjah aku dengar dia cakap cam tu
diam 2jam kejap
.
.
.
Ni lagi satu kes orang yang sama,orang wish bday
dia berbalas balik,dengan kata2 manis
Faizal Tahir Plak!! 

aku tak tahu la kenapa mata2 korang ni,tapi kan 
bila aku nyanyi lagu faizal tahir sejibik suara cam faizal,orang cakap
shokkk sendiri,biar korang meluat sama aku muntah menanah!!


Soalan

kenapa ramai orang nak jadi artis@retis??

kalau cam tu aku pun nak jadi artis la,baru best kene gosip2
merepek!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...