Followers

Tuesday, August 16, 2011

Baju Raya Dekat MYdin Pun Murah..




Hye hye hye ....
Sudah 16 hari kita berpuasa,agak agaknya dalam masa tu ada tak yg tertinggal?
maksud nye datang bulan sabit,atau bagi lelaki datang bulan
mengabang...

wanita dikecuali kan,sebab mereka memang selalu ada masalah tenikal
ketika bulan puasa atau pun,ketika dapat bonus,sama tarikh dengan nya...

raya tahun ni tema baju raya warna ape??

 nak citer pasal baju raya ni,aku nak bagi pendapat aku sendiri la tentang baju raya 
yang dibeli dekat uptown atau pun mydin atau pun 
butik yang harga beratus ratus


UPTOWN 

sebeberapa kali aku jalan dekat taman cempaka melaka,pusing2 tengok baju raya
perhhh harga $$$$$, bagi aku yg sekolah lagi tak mampu la nak beli,
harap kan duit apak mak je lebih..

kalau
nak tahu kenapa harga dekat uptown taman cempaka jual baju
mahal2?
disebab kan sewa tapak yang agak tinggi, jadi baju dorang kene la jual mahal2 kalau tak jual dengan harga  mahal,tak ada untung mahh...
baju dorang jual semua biasa biase je aku tengok,tak banyak pilihan boringgg~

lagi satu kualiti dia sama je dengan kedai2 yang lain,sepesen je
kadang2 kene pandai pilih takut2 ade yg rabak bawak puas nak pulang balik,


MYDIN

cewahhh shoping baju raya dekat mydin nampak,aku ade nampak korang beli baju dekat maydin
tapi tak nak mengaku plak kan,

tak payah la nak malu2 beli baju raya dekat mydin,barang mydin bagus ap aku tengok
baju raya dorang pun cantik

kalau nak tahu baju raya dorang
sama kualiti dengan uptown yang harga die beratus..mydin harga murah je kot
korang nak pakai mahal2 pakai satu hari je kan,
ikut hati masing2 la mana yang terbaik bagi korang,beli la asal kan tak guna duit aku :D

Baju Raya paling Best --->Manjaku Happy Collection


BUTIK

jangan tanya la,harga dah tentu mahal,bagi yang mampu je boleh gi sana
yang kurang atau pun nak jimat jum gi 
MYDIN!!!

:"Jadi pandai pandai la buat pilihan yang bijak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...