Followers

Thursday, August 25, 2011

Jefferson Raya Tak Raya La Jugak



wahhh tak beraya la dengan baju dan seluar jefferson
perhhhh sodih!!

sapa yang ade seluar lebih sila sedekah dekat aku,yang penting Jefferson
nama lain tak nak..semenjak bulan puasa ni seluar sebelum ni
dah ketat padat,senak ko jah...

baju aku semua banyak yang dah kecik,sapa yang nak beli sama aku sila PM
aku jual mahal sikit berbanding harga asal
setuju!!!

dekat bawah ni aku ade contoh2 baju jefferson dekat Jusco Bandar Melaka
semua memang cantik la..murah2 plak tu

baju 2pasang Rm50 seluar jean 2 pasang Rm100
murah giler kan jeless!!!

Jefferson kalau tak silap aku tiap2 bulan ade je baju baru,semua fesyen2 lain la
kalau tak caya sila la pergi,memang gile bayang la kau gi sana

aku dah nak muntah berkali2 masuk sana tak ade beli ape2
window2 jew...:)









Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...