Followers

Tuesday, September 27, 2011

Susah-susah Dahulu,Senang-senang Kemudian



Apakah tajuk entry ni,sangat pelik!!tak pelik bagi yang pernah lalui
hari ni entry pendek je,tak nak bagi panjang2 nanti tak ada orang nak baca!

-Susah2 Dahulu senang2 kemudian??

-Ada yang pernah rasa susah?ada yang tak pernah rasa susah?

-ada yang rasa sekarang sudah senang?dan terlalu senang?

apabila orang sudah senang! mula la angkat dada berlagak tak tentu pasal "konon kaya"!!
bukan semua! hanya yang tak ada hati je~

-kesenangan yang kita dapat tu Allah yang bagi,kita patut bersyukur

-kalau allah dah tarik balik kesenangan yang kita dapat macam mana?
nak menangis mintak balik?


dan aku nak cakap dekat diri aku sendiri jugak yang terlalu,banyak songgeh
memang perlu ye cakap pada diri sendiri.(Wajib)

-Jangan pernah sesekali Menghina Kaum Islam Kita,

biar la kita susah2 dahulu,hina macam pun kita,kita perlu bersyukur dengan apa yang ada
kalau yang dah senang tu,tak sedau diri lagi 
pergi jahanam oppsss terkasar plak~

mungkin belum ada rezeki hari ni allah nak bagi kesenangan
yang sangat senang kepada kita,Berusaha dan berusaha dan berdoa.....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...