Followers

Friday, October 7, 2011

Kajian Lelaki Geek Tentang Al Hijab



Yeahhhh!! Ada yang masih belum menonton Al hijab??saya sudah menonton
menonton dengan 4 orang blogger MELAKA!! saja yang lagi sorang tu ntah mana ilang

Ok yang turut serta menonton Al hijab ni Daniel Adie,Amir Naufal,Ayie Dan aku dan ade lagi
2 orang kawan yang bukan blogger,




nama dirahsiakan takut nanti ade orang sentap!!sebab yang kita orang jumpa ni artis atau DIVA...

ok kita berbalik tentang kajian saya pasal al hijab ni,mesti gamai yang ingat hijab ni tudung kan kan,mungkin ada hantu tudung bawal ke?

ok aku terangkan sikit tentang al hijab,

Al hijab ni sebenarnya perkataan arab iaitu pendinding atau tirai mata kita ni,
pendinding ni dibuat supaya kita tak  boleh nampak la benda2 ghaib.

jadi rafael ni seorang perlakon yang tak percaya tentang kewujudan hantu ni
dan dia telah ditawar berlakon dalam filem seram dan bawak watak utama lagi kan...

rafael kena dalami watak,jadi dia ni kena la ada perasaan takut dalam filem yang dia lakonkan.

rasa2nye ni hantu ke raksasa

pada suatu hati rafael dapat pertunjuk"masej"dari seorang nenek ni namanya mak hitam
nenek ni kawan kepada mak rafael,jadi nenek ni terhutang budi sama mak rafael
"apa yang dia hutang aku tak tahu la"

so sekarang rafael minta bantuan dekat mak hitam,untuk bukakan
hijab dia ni,lepas itu keseraman sudah bermula!!!!

apa akan jadi???
kena la tonton filem al hijab ni,memang best,sebelum ni tak pernah aku tengok filem hantu yang boleh buatkan kejantanan aku lebur di sebelah daniel adie!!

yang penting Daniel Adie pun penakut jugak,"siap peluk2 aku gitu,turut serta Amir Naufal yang penakut..dan
ayie relax je mcm tak ada perasaaannn..wink!

6bintang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...