Followers

Wednesday, October 19, 2011

1st Time Bersama Tutti Frutti




nampak tak nampak tak muka aku dengan terujanya dapat makan tutti frutti mmg 
tak pernah makan,jakun sikit masa nak beli..

lepas ni rasa macam berminat nak makan lagi benda ni
walaupun amik banyak2 duit pun jalan,yang penting sedap i like!!!

Tutti Frutti ni pun aku beli dekat KL,tu pun beli bawah umah akak aku je ni
kalau dekat melaka tak ada lagi rasanya,

kalau sapa yang tahu tutti frutti dekat area2 Melaka sila hubungi saya.
nak sangat beli lagi,"jakun lagi"..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...