Followers

Wednesday, December 14, 2011

Matluthfi & Anwar Hadi Version Budak2



Assalamuailaikum...


ada yang kenal matluthfi dan anwar hadi tak??dorang yang pamous
kacak lagi comel dorang ni...


hari tu aku main godek2 youtube,tetibe terjumpa satu video yang membuatkan aku
gelak sorang2..


video matlutfi dan anwar hadi version budak2..


mari  kita tonton video dekat bawah ni...


yang penting pasti terhibur...


aku tabik springgg dengan budak2 ni yang berani buat video
ala2 matlutfi dan  anwar hadi..sangat berani!!!...

masa aku tengok tu teruja,jugak tengok budak2 sekolah ni mampu buat video
macam ni...

kalau dapat kita tengok,budak2 ni meniru anwar hadi sama matlutfi..
bagi aku dorang ada cara dorang yang tersendiri..

tak salah meniru...
mungkin dorang nak jadi kan matlutfi dan anwar hadi sebagai idola"bukan pak dolah"

hope lepas ni dorang buat video yang lagi best...
dan gempak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...