Followers

Tuesday, January 3, 2012

Ciri-Ciri Wanita Yang Cantik Dan Sopan,Siapakah?




    Assalamualaikum...


Entry hari ni agak berbau sopan sedikit Sempena 03.01.2012..


Kau mampu jadi sopan ke macam awekkk dekat bawah ni??tak mampu bukan?


ok jadi 
sekarang aku nak tanya sikit dimanakah letaknye kesopanan seorang wanita itu??


ahh jawabb kak Leha!!...

Gambar Tiada Kaitan Dengan Topic

Dan cantiknye seorang wanita itu  datangnye dari kesopanan berliau,Kalau kau cantik
macam mana pun,kalau tak sopan tak guna jugak!!..

ada tak,pernah tengok atau dengar kawan perempuan ekauuu!! yang bertudung tapi kuat mencarut??

atau bercakap kasar macam minah rem it je..
ada tak?

dah la perempuan,pastu bertudung plak tu,tambah kan pulak sifat dia yang tak berapa nak sopan,kau ingat aku suka kau carut2!!..

"Cantiknya Seorang Wanita Itu"

-Cantiknya seorang wanita itu sebagai GADIS
-Cantiknya seorang wanita itu sebagai REMAJA
-Cantiknya seorang wanita itu sebagai HAWA
-Cantiknya seorang wanita itu sebagai ANAK
-Cantiknya seorang wanita itu sebagai ISTERI

P/s Bukan perempuan sahaja perlu ada kesopanan dalam diri lelaki pun perlu ada

22 comments:

khalila said...

betul2... eh, bukan semalam fiq kate yg fiq ni minah rempit ke? hahaa....


mmg alam betul la ek, anting2 rambutan. hehe

Umar Kadir said...

aiyakk!!

farihamuhamad said...

ala tomei tomei...mahal nau anting2 emas eh? sampai gune anting2 rambutan kooottt...hahhaa

cahaya azyla said...

hahahahahaha..gambar memang terbaik!ala bershawl gitu :P
btw,agree with ur entry!

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. anting2 rambutan ! trbaikk la.. hoho..

laskar pelangi said...

chewah..tu anting2 ke? =D

laskar pelangi said...

chewah..tu anting2 ke? =D

Cik Pensil said...

Rambutan tu sebagai aksesori ea ?
taknak tambah lagi ke kat atas kepala tu ke , comel jugak . hehe :D

Ya ! lelaki pun ada kesopanan , taknak buat entry 'kesopanan seorang lelaki' gak ke ?

zizidiazora said...

owh minah rempit dh jadi wanita melayu terakhir. kesopanan dan kesusilaan gitu....hehehe....

cantik sungguh anting2 berbulu emas itu sehingga orang tengok pun berbulu-bulu mata mereka...hahaha....

AmirahSM said...

hahhaha..gmbr tu ayuuu laaa

therylisa nurula'in said...

cantik anting fiq tu,,,, heheheheh

hazanis said...

auwww ayu giler...kalah ct nur halija..muehehe

DayahSaleh said...

alahai cantikknyeeeee. nk ngurat adik mnis boleyyy?? haha

Syafiq Ahadin said...

errr...asal cam pompuan solehah? boleh minta fon no? hahaha!

.faris. said...

clazzzz kau jah, anting2 rambutan gitu.! bulu-buluan. HAHAHA.

Honey Kumicky said...

wa...

fiq sgt mesra alam n sopan..

pompuan x baik la suka mncarut...

Edy Fee said...

kahkahkah!!! ni ape kes ni..hahahaha mgalahkan gadis kebaya

Blogger bernama Zam ! said...

cun giloss awek tuuu! terpikat akuu . nak nombo tepon boley ? bagi la bagi la

Halimatun Sa'adiah said...

awek jual rambutan ek..

Rizal Murad said...

Cantiknyee sunting tu..hahaha..

rozeeta rashid said...

memang ada member camni. brutal. pas tu cakap takde tapis2. haha.

Nora_Aniza said...

cantik awek nie..ejah no fon la..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...