Followers

Sunday, January 29, 2012

Makan Sampai Kenyang _Soul Garden



Assalamualaikum...

haissshh lama sudah tak update blog sudah 4hari lamanya...
rindu aku leteewwww....kan!!

tempoh hari aku ada pergi makan2 dekat soul garden-Mahkota prade Melaka 

alaaa nak sambut b'day boi boi amir naufall katakan mesti la kene makan besar2
jadi yang turut serta Ijat Aben,Amir Naufal NA,Dan Aku la...

Tarikh : 26.01.2012
Masa: 2.30Pm

tak ramai yang dijemput,hanya kita2 aje.....[3orang jejaka comel]

oh yeahhh!!!

antara lauk pauk yang disedia yummm!! sodap


bersama ijat aben,sama tak?tetibe gambar ni rasa banyak persamaan 


 ijat bersama amir naufal yang comel,comel kah?tak tahu erkk


 orang bujang kalau dah masak,dapur akan jadi macam itu heee

Muka teruja nak makn ni erk!!


yeahh ini la hasil masakan orang bujang!! dah macam main masak2 la plak kan!!


Perlu cuba sodap!! aku semuanye sedap..kan kalau datang makan la apa ni aku pun
tak tahu main makan je :D


 Bersama bday boy..






p/s mai la singgah soul garden sodap wei,kenyang dan berbaloi,guna student card aje..murah murah dan murah!!




Meh tolong Like Contest Faradiela Click LIKE

17 comments:

eszyamin said...

orait..nnti naik sem aku singgah..

Syafiq Ahadin said...

hari tu aku g melaka takda sapa nak teman jalan =='

fakhri khairi said...

oh dem. kau buat aku lapar. terima kasih sangat2 -.-

ZWAN SABRI said...

Soul Garden mmg best tp semenjak kluar brita yg soul garden tak halal, trus aku cam dah takut nk makan kat soul garden.. HUHU

Fiq Fikri said...

eszyami;ahahah napa nk tgu naik sem?g la skung huhuh

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:kn semua bz la ahahah

Fiq Fikri said...

fakhri khairi :welcome ahaaha lapar yhuhuhu

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI :yeke haremmm??aku tak thu la plak..xpe la dh termakan ahahaha

naziyatul fatihah said...

dah lama nak makan kat sini tapi sampai sekarang tak sampai-sampai.

hawiz said...

student2 aku slalu mkn sini..sedap sgt ker?

Fiq Fikri said...

naziyatul fatihah:ahahah pergi la sedap huhuh

Fiq Fikri said...

hawiz :perhh sedapa la uhuh tapi kalau nk mkn selalu xde la..tapi mmg sedap

Yasmin Aris ♥ said...

bestnyeee T-T

Rtp Farra Arisha said...

terlihat sangat sedap!!! :)

zizidiazora said...

tak nak ajak....ok fine.

hafizah alias said...

sadapnyaaaa! feeling ala2 korea g2. hee. nak tanye, pakej utk student brape ea harga die?

Fiq Fikri said...

hafizah alias:huhu pakage student rm25ringgit je huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...