Followers

Sunday, January 22, 2012

Mudah Je Nak Jadi Kaya



Assalamualaikum...



kau nak kaya?sapa yang tak nak kaya bukan,aku ada cara mudah nak kaya
kau kene la ikut kalau nak jadi kaya...

kaya la wei kalau ikut tip aku ni..erkk

menabung,seposen 2posen 3posen masuk dalam tabung,kau bayang kan kalau dah setahun ada berapa ratus dalam tabung tu?

Photobucket

pengalaman aku la kan,dulu2 aku masa sekolah menengah,aku suka
simpan duit dalam tabung,tahan tak makan...

ada sebab aku menabung..erkk

sebab aku nak beli fon mahh..dulu beli fon guna duit sendiri....duit tabung

dah banyak kali aku menabung akhirnye aku kalah dengan godaan setan suruh aku
korek korek tabung..

korek hidung je tak yah tunggu setan hasut...



p/s sekian lama aku tak menabung,tahun ni aku mula menabung yeahh..tak tahu berapa lama boleh tahan erkk..

11 comments:

Jue Azis said...

looorrhh hahaha..rupanya suruh menabung..:D hahaha

.........cP~ said...

Memang menabung duit syiling. Jarang2 sangat guna duit syiling. Tapi, dah duk umah xde income, xguna duit, xde benda nak ditabung la. haha.
p/s: Tabung lebih kurang sama seh.

Edy Fee said...

tabung aku tak pnah penuh....
kjap je aku msukkan nnt mlm dh aku korekkan balik tbung tu

Aesya Zealous said...

dulu aku menabung, tp adik aku cilok duit aku..bahahhaa

Joe_Hans said...

aku xd tabung2 nie... guner bank jer... buahahaha...

zizidiazora said...

kalu dah menabung tapi asyik dok korek apa maknanya...carilah tabung yang tak boleh dikorek. kalu nak duit kene pecahkan. haaaaaa barulah real. nanti asyik beli tabung baru je hahaha...

Syafiq Ahadin said...

time skolah rendah, makanan murah.....

Eyda Syahida said...

kite pon ade satu! kaler biru. huhuhu~

Blogger bernama Zam ! said...

tak boleh menabungggg ..godaan trlalu kuat ...x pasal2 korek balik nanti ahahha

hawiz said...

ade3..tpkan..tapi..tapi..xpenuh3..
haaha

ZWAN SABRI said...

ek eh, tabung kita serupala.. btw, alhamdulillah, sehingga hari ini, aku dah berjaya menabung rm544.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...