Followers

Friday, January 6, 2012

Nak Cantik Dan Kacak??Jum Ikut Toturial Berguna Ni





Assalamualaikum...


Nak kelihatan cantik dan kacak?






jap jap tambah sikit kelihatan remaja sekali
sebab itu aku kelihatan remaja je sepanjang hari erkkk!!...


jadi ikut la toturial dekat bawah ni,jangan lupa amalkan selalu..

Photobucket
Latihan 1


Ok ramai yang tak suka senaman macam ini,jadi aku sarankan dan wajibkan kepada perempuan sahaja buat macam ini..


kalau lelaki tak sesuai,tak sopan..senyuman kambing katanya

Photobucket
Latihan 2


Latihan kedua plak semua boleh cuba,cuma goyang2 kan kepala dan tunjuk gigi  sikit
buat selalu tanpa henti ok..insyallahh akan kelihatan muda..


Photobucket
Latihan 3


Latihan ni Plak sesuai untuk warga yang gigi dia tak berapa nak rata,atau pakai gigi besi
latihan ini jugak sesuai untuk orang yang malas gosok gigi..




Photobucket
Latihan 4

Dan latihan terakhir main2 kan kening anda semua,bagi hilangkan kekedutan di dahi ok,


dan jari itu plak,kena selalu buat ok,kalau tak masa korek hidung jem nanti dalam tu..teett...
kena selalu buat latihan macam ni






p/s hope dapat laksanakan semua latihan abg buat ini ok..selamat mencuba erkk!!

42 comments:

Honey Kumicky said...

latihan pe mende nie???heehee...

jem la muka lau mcm nie..

Suhami Ahmad said...

adoiyaiiii......pengsan sepanjang hari

zizidiazora said...

hahahaha....macam siot je fiq ni... hahahaha.... semoga keremajaan tu hingga akhir hayat yek...hahahaha...

khalila said...

ahahahaaaa.... tolong arrr fiq.. kejang otot perut gelak. kan dah kene siot ngan abg zizi... hahah

Emy Sharmimi Nadia said...

sure cantik!!

Noorsha Muhamad said...

HAHA!!!!!!

amiera izza said...

hahahahahaha , lawaknyer , ney proses burukkan muke , kerut muke muke , haha , nape mesti edit cmney
kelakar sgt :'D

Fiq Fikri said...

Suhami Ahmad:ahahha jgn pengsan nnt xde org nk bace blog ni eheh :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:insyaalllahhh la jika amalkn jamu abg zizi bg tu aahhaha :P

Fiq Fikri said...

khalila :hamnbooo kekejagaan ehehe usus kuar tak?aahhaa

Fiq Fikri said...

Emy Sharmimi Nadia :sudah pasti ctik ahahaha

Fiq Fikri said...

Noorsha Muhamad:)

Fiq Fikri said...

amiera izza :hampir mencacatkn muka org ahahaha,btw thankss :D

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. adeyai.. asal aku tgok gmbr ko and aku tetibe ikut sekali? hahahaa.. trbaik la.. jrang jmpe retis sporting gini =)

Syafiq Ahadin said...

terbaik!!! hahahahaha! gelak!!!!

hawiz said...

keh3...mmg tersenyum

niezam said...

Hahaha. cmne nk buat gambar cam gitu?

hazanis said...

pergghhh terbaek punya latihan.....huhuhu

Chenal said...

weh..he.he..
lawak giler...

FatinAmirah said...

wow,gif yang hebat!

Syarafi[skyforce331] said...

hahahaha..memang terrrbaek arr..mmg hebat blog ni, lawak arr...nk kn berlatih gak ni, keempat-empat latihan muahahaha

misse nadh said...

latihan yang keempat telah menunjukkan yang anda telah pon menjadi sangat kacak. awww . haha :)

Areed Amier said...

habis laaa , HAHHA :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

nk kne stat wat latihan no2 laaa..hehehe..

Original CikTeddy said...

huargh..mnarik lorh!

♥ MS ♥ said...

wah! agak menarik! ni rahsia awet muda ea? HAHA

Fiq Fikri said...

CekbOlat-bOlat:ahaha bgus bgus kene ikut sekli ok,kalau nk kacak ahaha :P

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:thanksss wei !!huhu

Fiq Fikri said...

hawiz :senyum selalu ok :D

Fiq Fikri said...

niezam:mudah je buat dkt photoscape :D

Fiq Fikri said...

hazanis:ehhe thanksss amal kn ehhe

Fiq Fikri said...

Chenal:ehehhehhe :P

Fiq Fikri said...

FatinAmirah :thankss!!! :D

Fiq Fikri said...

Syarafi[skyforce331] :uhhuh kene ikut latihan ni hehheeh btw thanksss :D

Fiq Fikri said...

misse nadh:ahahhahah :P

Fiq Fikri said...

Areed Amier:apa yang abisss huhuh?

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):baba kene ikut stem kalau tak ikut cacat jdi nye ehhe

Fiq Fikri said...

Original CikTeddy:THANKSSS :p~

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥:ni semua biar lah rahsia ahahah :P

Dhiya Fariza said...

hahahaha XD i cant stop laughing

Nuar El-Ummar said...

HAHAHA...ilang tension jap... ^^) latihn 3 tu aku suke...comey lak muke ko..(~erkk) sbb nk tegelak negok..mcm kucing mintk mkn jer... wakaka.. XP

crazycrispy said...

ngok ngek... terguling guling gua baca entry ni...hahhhaahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...