Followers

Friday, January 20, 2012

Pengacara Terlampau!




Assalamualaikum...


Ahh...Sejak 2menjak ni aku asyik cita pasal kahwin aku aje kan,jeless la tu aku kahwin!


jadi aku tak nak buang masa dan buang tenaga aku dekat cc,malam2 buta ni


aku ada sediakan satu video ntah apa2 mungkin aku nak persiapkan diri aku nak
jadi pengacara nona ke,wanita hari ini ke..erkk!!


sebenarnye aku tak pandai cakap depan camera,dan depan orang orang
yang aku kenali..

kalau nak cakap depan camera pun,siap sediakan skrip!



ini la hasil ntah apa2..


budak2 baru nak belajar katakan,dan aku nak biasakan diri bercakap depan camera 
si amir naufal yang mahal tak mahal la jugak erkk!!






P/s ada rezeki jadi pengacara nona ke erkk!!

29 comments:

therylisa nurul ain said...

belajar bercakap depan cermin ^_^

Azri Fathurrahman said...

hahaha! kat taman botanikal tempat jogging je selalu kat situ sambil melihat keindahan alam. haha

khalila ishak said...

ahah.... jadi la tu fiq... ade jugak amir kat hujung video

eddy syrol said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!! nak signnnn kat dahi.. :P

faizal mohd said...

dlm byk2 topik, nyamuk jugak dipilihnya. hehe :)

Atiqah Wadiah said...

semoga impian utk jd p'acara nona t'capai 1 hari nnt :p

♥ MS ♥ said...

ape kes pengacara nona? jadi ah, pengacar melodi ke, HAHAHA. btw, gud luck bro.! HAHA, usaha lagi. HAHA

Syafiq Ahadin said...

haha! aku gelak.... nyamuk.... nyamuk!!!

RyuTsubasa said...

Kalau dah pandai pose depan kamera untuk jadi model, sekarang belajar jadi pengacara kena cakap depan cermin.

Edy Fee said...

jauhnye nak mkan pisang smp ke ayer kroh..hehe sempoi bro

Chenal said...

huh??...nyamuk + pisang? isu dalam kelambu tu..

Adeela Oh Lala said...

hensem la pengacara nie. haha

miss no right said...

hahah. bole ganti fara fauzana :D

Fiq Fikri said...

therylisa nurul ain:huhu kalau depan cermin dh byk kali buat mcm tu jugak ahahah

Fiq Fikri said...

Azri Fathurrahman:cett yeke melihat keindahan alam?ahahhahaa melihat keindahan lain la tu ahaha

Fiq Fikri said...

khalila ishak :amir tu nk msuk jugak,naseb baik muat ahah

Fiq Fikri said...

eddy syrol:ahahaha sain dkt tinge aku la :P

Fiq Fikri said...

faizal mohd:nyamuk sekrg dh pamousss :D

Fiq Fikri said...

Atiqah Wadiah:cehh tak mungkin ahaah

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥:cett btw thankss cayang :D

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin :ko jgn gelk aku bg ko mkn nyamuk nnt ahhaha

Fiq Fikri said...

RyuTsubasa :ehehhe yeke?emrmmm nnt fiq try uhuhu thankss :D

Fiq Fikri said...

Edy Fee :ahah pisang dkt melaka je sedap aaha

Fiq Fikri said...

Chenal:hamboiii jeng jeng jeng ahhaha

Fiq Fikri said...

miss no right:kan boleh berganding sama fara eehehe

A.F. said...

ghaha ! gdluck fiq :)

zakirul rahim said...

hahaha..lawak..tak tahu nak cakap..btw..ok lah tuh..boleh jadi pengacara Melodi..huhu

Papa PUSS said...

belajar bercakap dgn diri hehe..
tapi belajar itukan satu keseronokkan hehe..

#mai join contest papa jika sudi.. Thanks..;)

ZWAN SABRI said...

wah! Sempoila Fiq.. kalau RTM tengok ni, kompek depa amek jadi pengacara Forum Perdana Hal Ehwal Islam.. Errrkkkkk.. HAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...