Followers

Thursday, January 5, 2012

Satu Hari Tanpa Nasi Dan Makanan2 Untuk Orang Tension




Assalamualaikum...

hari ni aku tak nak makan nasi,kau percaya aku tak makan nasi?
serius aku mmg tak makan nasi untuk hari ni,dan mulai hari ni aku tak nak makan nasi nasi nasi....

nasi musuh aku sekarang!!

aku nak slim boleh tak?macam kak sameon,baru la orang nak amik aku jadi model
tiang erkk...

sebenarnya
bukan aku tak nak makan nasi,aku rasa macam dah tak selera plak nak tengok nasi
tension kata kan...


Makanan 1

Makanan 2

Makanan 3

Makanan 4

Kenyang bukan?

hari ni aku pecah pingan dan pecah recod tak makan nasi,kau mampu??

jadi jangan la tiru macam aku,asyik makan je...dah nak dekat tembam dah
macam doreamon erkk,comel apa doreamon...



P/s Makan Hati...

17 comments:

Umar Kadir said...

mana tak nya, semua makanan mengidam si ibu mengandung! hehehe~

coklatberapi said...

diet ke?;D

✿ pink velvet ✿ said...

x mampu nak tgl nasi ... tp lebih x mampu nak makan durian, hahaha!

Honey Kumicky said...

ni cam gaya org pregnant je...

fiq, ada rasa mual2 x??heehee...

Syafiq Ahadin said...

sedap ke? ceh, aku bantai je sume tu....!

zizidiazora said...

Fiqqqqqqq......
bila nk hantar rambutan berdaun biru tu ke anjung. tengah mengidam ni. dan jangan lupa durian 2,3 bakul k...

.eypgonzales. said...

haish , lebih rele tak mkn dari kne makan durian ..!! >,<

Gadis Pantai Timur said...

nobita lagi comel dari doraemon...doraemon tu gemuk,kaler biru lak tu.suka makan dorayki..tapi jngan jadi macam nobita yang senang kena buli dah lah..haha

Ms Bery said...

manggis xde ke..?

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaha..rambuta berdaun biru ek abg zizi..hahaha...

CekbOlat-bOlat said...

rasanye.. kalori lebih byk dri nasi.. yeke? =.=" heheh

Nora_Aniza said...

patut la xlalu nasik...makan hati rupanya.. :P

masuk meyibuk kat sini

therylisa nurula'in said...

Diet bukan macam tu lah hencik Fiq,,,,makan makanan macam tu nanti memudratkan diri

Sya Hyo-Sonn said...

saya tak ikut sape2 pun . memang kurang makan nasi sekarang . asyik makan biskut cicah hot chocolate or milo >_<

cik eka said...

ehh kami pun pnh ape seharian tak mkn nsik
asek makan mee sedap je
haha

asyraf ahmad said...

owhhhh...
dorian mmg terbaik!!!
ahahaha

HNY2012
acap

Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR

TSYA'Z (~_^) said...

esok jgn makan nasi jugak:))

boleh????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...