Followers

Tuesday, January 10, 2012

Saya Kuat Makan+Buncit



Assalamualaikum...

saya semakin buncit dan semakin mok mok...
mana taknye aku tiap2 hari tak boleh tak makan,rasa nak mencekik aje erkk..

kalau dah nafsu kuat makan macam ni la,makan makan makan...
berat pun dah semakin naik haissss sedih plak kalau di pikir pasal berat...

 Roti John Sardin semalam punye,bersamaan air sarap limau

jadi aku nak bagi kurangkan berat badan,aku kena la kurang kan makan,
isyallahh dalam masa terdekat berat aku akan turun la ye "harapan yang tinggi"

hangat2 tahik unta...

berat sekarang 76kilometer sejam


dan roti john hari ni bersamaan ais kosong ala2 laici


p/s kalau nak cuba sila pergi ke medan selera ayer keroh,norlihan western terbaik!!

34 comments:

Armzira said...

Terliurrrrrrrrrrr. Nyum nyum.

Areed Amier said...

Terbaikk !! HAHA :)

khalila said...

entry fiq ni sgt melaparkan la hadoooiii.....

LittleGurl said...

lama tak makan roti johny deep -_-' tu...

zizidiazora said...

tak payah lah nk berdaet2 fiq oi..jom kita makan sirlion steak kat norlihan western tu nanti. hehe....

Fiq Fikri said...

Armzira :hamboiii smpai terliur ahaha

Fiq Fikri said...

Areed Amier:apa yg terbaik?aku dh gemuk la ahaha

Fiq Fikri said...

khalila :khalila boleh amik pic ni buat kenang2 bila lapr ahhaha

Fiq Fikri said...

LittleGurl:huhuh fiq pun sama sejak smlm bru mkn sedap gilakk

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahahaha alamakkk abg zizi sje le teeeeww terpaksaa la nk mkn ahahaha

farihamuhamad said...

ni katr ayer keroh kan? tapi kat mane? nnti blik mlake, bleh le gi ngetest..hehehe

CekbOlat-bOlat said...

tetibe rase lapar =="

Syafiq Ahadin said...

aku berusaha nak turunkan, ko pula nak naikkan. hehe!
tapi takpe, ko tough (uhuk, batuk darah!)

hehe! :)
mok mok! panggilan baru!!!

ryan said...

tak pe. janji sihat ye.. tak nak lah mok mok sangat nnti nak buat ape pn tak larat hehe..

eiymnajmie said...

aihh, lapar plop wey rasenye!!!

Chenal said...

makan je slagi bleh makan...

♥ MS ♥ said...

hahahks, takpe buncit2 pun, kacak jugak :P

Edy Fee said...

berat jugak...
haha ade lak sekilometer sejam..hahaha
hurmm untung la ko cepat naik berat...

DanieL AdiE said...

Semua orang tahu ko memang buncit..hahaha

NIZAM said...

mok? haha.

therylisa nurula'in said...

nak air tu sikit

Blogger bernama Zam ! said...

eh eh header baru , gempak woahh .

#takk payah nk diet la , tetap cenggitu jugokkk ahaha

Blogger bernama Zam ! said...

eh eh header baru , gempak woahh .

#takk payah nk diet la , tetap cenggitu jugokkk ahaha

Fiq Fikri said...

farihamuhamad :huhu dekt medan seblh shell tu tahu kn?

Fiq Fikri said...

CekbOlat-bOlat:meh mkn sekli ehehhe

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin:ahahah berdarah la hidung aku ko ckp cm tu ahahah

Fiq Fikri said...

ryan :kn xde la mok sgt comel je ahhaha :d

Fiq Fikri said...

eiymnajmie:jum mkn aku belanje ahahha

Fiq Fikri said...

Chenal:mkn smpai pengsan la ehhe

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥ :malunye rasa :P

Fiq Fikri said...

DanieL AdiE:biadab nye ko daniel adie ahahaha ko pun kn

Fiq Fikri said...

NIZAM :mok comel maksud nye ahah

Fiq Fikri said...

Blogger bernama Zam !:ehheheeh btw thankss wei header biasa je :P

shark said...

uhhh
makan jer bro
makan unutk hidup:)
pedulikan buncit muncit
pakai baju x nmpk lor:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...