Followers

Monday, January 23, 2012

Terkenang Peristiwa Setahun Yang Lepas



Assalamualaikum..

Suprisseeee!!!....


AHhh Gambar dekat bawah ni,tiada dalam FaceBook 
hanya dalam blog aku je ada gambar ini erkk!!sah2 gambar aku kan...

jangan nk terperanjat sangat sebab gambar ni setahun yang lepas
kurus bukan?comel bukan?

 dapat bezakan aku yang dulu dan sekarang sangat ketara perbezaannye


badan ni cekeding je...
.
.
.


BAJU
pasal baju hitam tu,sampai sekarang aku pakai,tapi malang hilang la erkk
tikus makan agaknye...

SELUAR
dan seluar tu plak.
ada lagi,simpan baik2 taw kalau aku pakai comfirm mandol!!

KASUT
Kasut putih tu pun berkurun lamanye,tahun ni baru aku dapat tukar yang baru
simpatikan?


GELANG
tu gelang kesayangan aku pun dah berkepam,masih aku gunakan,berkarat2 lagi
kau mampu...erkk


p/s Diri aku tetap diri aku..

22 comments:

khalila ishak said...

ha'a la fiq kurus dlm gambar ni. hehee... takpe fiq. yang sekarang pun ok dah. :D


*awat lagu blog ni mcm sedih je ni fiq..?

Fiq Fikri said...

kahlila ehhehe kan kurus je..huhuh,ekk lagu best la ikut mud ahahha :D

Jue Azis said...

perbezaan yg amat ketara..:D

Syafiq Ahadin said...

weh! kurus gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! hahahahahahahahahahahaha!

p/s: melaka here i come! :)

BudakCHOCO Official Blogger said...

beza sgt :)

NIZAM said...

gile beza. camne ko boleh dpt body skang?

ko telan ape wei? hehe

"aja2 fighting" said...

Dahtaran Pahlawan!!!!ahaha...ok memang nampak kurus...lain gila dengan yang sekarang..=)

gHadiskeCik said...

hansem giLer weii...!! mau berdarah idung aku tengok pic masa muda dy ni..hehe skrg pown apa kurangnya,bdan dah berisi..senang atylh katakan.^_^

zizidiazora said...

perghhh smart doe...kalau ada keazaman boleh jadi macam tu lagi...

Fiq Fikri said...

Jue Azis:kan ehhe berbeza :D

Fiq Fikri said...

Syafiq Ahadin :kurus je xde gila2 ekk ahah selmt dtg ke melaka :D

Fiq Fikri said...

BudakCHOCO Official Blogger:kan ehhee

Fiq Fikri said...

NIZAM :aahahah aku asyik mkn je huhuh pastu bahagia plak tu :D

Fiq Fikri said...

"aja2 fighting" :ehehhe kan makeover katakn eheh

Fiq Fikri said...

gHadiskeCik:hamboi komen cukup main lagi ehehe.elehh muda2 pun beza bapa thun je ahhaha xde tua sgt :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahaha xnk la jdi mcm tu lagi ehhe

fariha said...

zaman nerdy?? hahahaha

Firdaus® said...

stylo...ni kira fesyen ko sendiri la kan? nice.. do follow my blog yea~

zOeY zAu YaH said...

comel betul..kalaulah pokcik msh mcm ni skang,dah tentu nenek ngorat sampai dpt hahahaha...

mrCharmed said...

hahaha comel!

Edy Fee said...

mlampau gle pkai suar smp mandul...gemuk sgt ke ko...ase ok je...standard la badan ko..
:)

syAzAnA said...

*pengsan*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...