Followers

Sunday, February 26, 2012

Adik Najwa Latifah??



Assalamualaikum..

gitar oh gitar,
main2 shoot tempoh hari dekat bandar melaka..rumah buruk ni jadi mangsa kami,

adoiii..
macam2 bau kalau nak tahu..sangat wangi..erkk

shoot kali ini bertemakan najwa latifah kau ilhamku..

kalau najwa latif tengok ni comfirm berdarah hidung.....tak tidur 3hari berturut2.

dekat bawah ni adalah antara gambar2 yang telah dishoot,pilih dan buat la wallpaper untuk nfon atau labtopp...sebagai sumber ilham kan!! erkk..

Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

Shoot6

Shoot7

Shoot8



P/s Untuk Kita2 Aje....

18 comments:

Syafiq Ahadin said...

shoot 4 daebak!!

MawardiYunus said...

hahah... boleh main ke bro :P

mizzkechique said...

smart gmbr..

Z.I Zam Ijam said...

semua tempat si fiq ni boleh berposing , tak kira pun haha .

✿Sara Mayy✿ said...

waaaaaaaaaaaaaaaa :)

ZWAN SABRI said...

Wah! adek retis rupanya.. Nak siigggnnnnn... HAHA

combi said...

adik dye upenyee....haha

::FAIZ:: said...

nice picture

♥ MS ♥ said...

gambar smart :) kalau nyanyi semak. hehehe. guwau je :D HAHAHA

zizidiazora said...

fiq g nyanyi kt umah lama tu ke?
confirm penghuni di rumah lama tu ikut fiq balik sebab suara fiq sedap hehehe...

Nyamuk Terbang said...

nk sign!!

Nyamuk Terbang said...

nk sign!!

luqman zakaria said...

wah! nice sume!!

zakirul rahim said...

hah! nie mak najwa latif datang nie..

"hamboi! sejak bile makcik ada anak lelaki macam kamu nie?konfius makcik'

hahahaha..btw..smart dowh!

syAzAnA said...

abang, nak sainnnnnnnnnn

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hebat pokcik dipersada seni fotog ni..

Aliff Haikal said...

smart :3

Aliff Haikal said...

ini memang fotogenik habis . nampak ah gambar ni smart !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...