Followers

Wednesday, February 1, 2012

Banyak Cerita Perlu Dikongsi...



Assalamualaikum..


selamat hari cuti kepada aku ye untuk hari ini,jangan nak jeless sangat!!la korang erkk
rindunye sama blog aku..


rasa macam sebulan tak update blog...huk huk huk huk


hari ni aku nak berkogsi koleksi2 gambar aku yang semua saiz landscape..
yang ada nampak ketiak sampai la tak nampak ketiak..


dan gambar dekat bawah ni jugak banyak ceritanye weii
kalau nak cerita satu2 macam karangan budak form5 memang tak abisss la kan...


tak apa aku ringkas kan sahaja..


Shoot1
gambar ni diambil sebelum aku nak shoot baju pengantin tempoh hari..

Shoot2
yang ni plak baru2 lagi masa pergi keluar sama kawan aku amir,fahmy,efun pergi masuk kapal selam


pastu g karok!!.

Shoot3
yeahh gambar ni ambil dekat anjung,rumah boss punye tempat en Azizi abdullahh..
rambut aku dh macam siamang pun ad tu erkk...

Shoot4
shoot ni waktu malam,lepass balik dari gadering SISPA anjuran daniel adie..
gambarr ni dekat atas dataran..best tengok bulan dan bintang...


Shoot5
Shoot dalam studio 1st time kot,rasa masa tu semua gambar hebat2 tapikan lama2
tengok biasa dah ada lagi hebat punye gambar sodiss betull....


Shoot6
yeahh yang ini paling lama,masa dekat masjid selat..tengok muka aku kanak2 sangat2..




p/s pastikan setiap gambar yang diambil punye cerita yang sangat menarik dan tak boleh dilupakan..

12 comments:

CekbOlat-bOlat said...

wooo.. cntik ^^

klau yuna setiap gmbr ade laguu.. kn ? ehehehe

onizuka said...

smadd laa gmbaq luu broo :)

zizidiazora said...

gambar no 3 tu best. Anjung tu kat mana? Nak kenal ngan Azizi Abdullah tu boleh? hahaha.....

Natasya Naslin said...

CooL =) erm.. tp bila pose, tgn tu mesti dkat2 kpala je trletak .. >_<" hehe..

usha2 > http://lensahatinata.blogspot.com/2012/02/tentang-kak-yong.html

bedpet said...

model deodorant.

ZWAN SABRI said...

wah! mmg fotogenik sangat2.. sumpah aku jeles tgk gambaq2 hang.. :)

gHadiskeCik said...

xde pown cam muka kanak2...mach0 larh..huhiiii^_^

^_^ Zaza Nur Iman said...

smart lah..

Kumbang Jingga said...

wewwww pic yg terang

Chenal said...

Kerdit kat camera MAN! bagus la editing photo2

Adam Haiqal said...

nasib bulu ketiak dah shave siap2 :)

muhammad amiruddin said...

shemart ah gambar gambar dkat blog ni :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...