Followers

Monday, February 27, 2012

Barisan2 Pelakon VANILA & DURIAN



Assalamualaikum..

Serius sudah lama aku rasa tak update blog...

jumaat,sabtu dan ahad hari yang sangat busy bagi aku...cehhh...orang bisness katakan!!
sampai tak sempat nak kemas2 blog aku..

sampai dah tumbuh lalang perhhh erkk...

jadi jadi hari ni aku nak perkenalkan dengan perlakon2 vanillla dan durian,
perhh
sedap la weiii!!...."sedap sangat bluekk"

sebelah kiri NAzri,Fikri,Faradiella,Dan Efun....




kalau nak tahu citer sebenar nantikan video semua siap,baru aku bagi tengok!! erkk
nantikann citer samrinda di BLog Lelaki Geek...


P/s baru aku tahu macam mana orang yang nak berlakon tu,perrhh susahh dan penat walaupun....

6 comments:

MawardiYunus said...

nice shoot bro :P

http://mawardiyunus.blogspot.com/2012/02/istilah-minda-aweks-comey-yang-sexy.html

Miss Butterfly said...

walaupun?

Fezul Fadhley said...

wow.. can't wait..

ZWAN SABRI said...

X sabaq nk nantikan video vanilla+durian walaupun aku benci durian.. HUHU

zizidiazora said...

pelakon samarida? hahaha...ok silakan...tak sabar nk tgok hehe....

therylisa nurul ain said...

durian eah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...