Followers

Friday, February 10, 2012

Keajaiban Bulan!



Assalamualaikum...

sekian Sekian Sekian Update dengan Pantas tentang Bulan!
tengok bulan tu,cantik kan?

itulahh ciptaan allah yang paling indah pada waktu malam...
"ajaib sampai aku terpukau"

sejuk je hati bila tengok bulan tu,lagi2 ada muka aku dekat bulan tu ahaikkss....
Camera D7000

yang warna oren tu bukan matahari,itu lampu jalan raya....
harap maklum....

kita patut bersyukur dengan apa yang ade dekat muka bumi ni...tapi aku aku aku.... tak percaya cinta.. tetibe je kan!...

ah ok bye2


p/s Next entry Rambut Baru,Kau Ada Acehh....

14 comments:

Huda said...

Lately ni bulan memang nampak cantik sangat..

Syarafina Zaini said...

bulan purnama cantik sangat.. tak puas tengok..

khalila ishak said...

semalam pegi kampung baru. tengok bulan, cantik sangat ^_^. macam dekat je..... x sabau nak tgk rambut baru fiq ;p

ZWAN SABRI said...

Eh, ni nak tunjok bulan ke nak tunjok hasil gambaq dari camera D7000? haha

DeeJayHan-Blog said...

kunjungan pagi sob dan comment pagi . comment back and visit back .

Fiq Fikri said...

Huda:kan mmg ctik huhuhu

Fiq Fikri said...

Syarafina Zaini:acehhhh kene la tgok hari2 baru la puas huhuhu :)

Fiq Fikri said...

khalila ishak :ahh dtg melaka tgok view dri melaka ctik ahahaha,baik la tgu next entry rambut ahaha :D

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI :ahahah aku nk tunjuk bulan la..huhuuh disamping itu tunjuk sikit skill d7000 tu ehhehehh

therylisa nurul ain said...

aik,,, pae kena mengena cinta dengan bulan ? :)

therylisa nurul ain said...

aik,,, pae kena mengena cinta dengan bulan ? :)

Nana said...

cantik bebeno lahh..

zizidiazora said...

waaaaaa dh nampak dh rambut baru fiq. tu hah kat sebelah tu. DP fb tu hahaha....kantoi....

Umar said...

bulan bulan bulan! suke bulan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...