Followers

Wednesday, February 8, 2012

Khas Buat Wanita Melayu Terakhir..



Assalamualaikum...

tetibe je nak update pasal lagu warisan hawa ni ahhh...
berkali2 aku dengar lagu ni taw....


wanita2 dekat luar terharu bukan?sila pilih aku jadi calon suami...erkk


Sudah Jum Layan Lagu ni Pasti Melayang2....


Kelembutan bukan nya tanda kelemahan

Di sebalik wajah tersirat hati tabah

Akur bukan bererti tiada pendirian

Wajarnya berfikir sebelum membimbing


Acehhhh Suka la tu,Feeling2 dengar lagu ni kan.....terus pakai tudung kan?




p/s kalau anda minat lagu ni tahniah sangat2...sebab lagu ni sesuai untuk anda

9 comments:

NIZAM said...

sejuk mata memandang. :))

syira syah said...

baru dengar lagu nie. hehe

syAzAnA said...

awesome wei. wee~

gHadiskeCik said...

nak pLih aBg hansem jadi suami c keCik leh tak?? hehehehe dlm mimpi jerkkan..stiLL stdy nak berangan lak..haha

zizidiazora said...

Fiq dh teringin nk pakai tudung letewww.......hehe..

Maya Zhang Ai Ly said...

heehee...try utk bygkan Fiq pkai tudung..heehee...

Cytah Lovicry said...

best jugak lagu nie..

ZWAN SABRI said...

alhamdulillah.. sejuk tengok.. :)

Ms Bery said...

fara memang lawa bile pakai tudung

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...