Followers

Friday, February 17, 2012

Novel Karya Lelaki Geek , Cinta Is Love



Assalamualaikum....


saat yang dinanti telah tiba,apa dia?aku nk rasmikan sebuah novel karya abah aku!! 


yeahhh
novel aku yang berjuduh Cinta is Love,haisshhh pening abah aku nak pikir tajuk novel ni...erkk


baik lahh...
merepek bukan?aku mmg suka merepek,apa kau kesahh kan...beramm!!...


"pada suatu hari"tibe2 amirnaufal NA nak shoot aku dengan bertemakan "aku nak minum air oren la!!"


sapa tak kenali photog yang terkenal dekat melaka yang berumur 21tahun,..
"kipass kipass"


semalam aku ada update worldless wednesday mengenai entry hari ini...sila la singgah sebelum
menonton aksi2 aku yang terlarang...


Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

Shoot6

Shoot7

Shoot8


yang mana satu menjadi pilihan anda?? dan anda yang menentukan  siapa berhak akan meneruskan ke peringgkat seterusnya "ok padahal gambar aku aje kan"!!

suka hati la nak pilih gambar mana yang terbaik...


p/s Promo!!yang berminat untuk menempah perkhidmatan photgrapher boleh call segera Amir Naufal NA 017-6724698

30 comments:

hawiz said...

haahaha.....tentukan saper yg pergi peringkat seterusnyer?..hahaa...ape r ko nieh..

eszyamin said...

shoot 5 terbaik..serious cantek..air oren tu seakan mnjadi center of paradigm dlm pic trsebut..

Urzain Hussain said...

perhh macam model dah abg sorang nie..hahaha..kemass..

♥ MS ♥ said...

konon2 rajin baca buku ah? HAHHAA

Mie Hishamuddin said...

suka tengok shot 5..cara gambar and susunan stuff dalam gambar nampak kemas..

AMALINA YA'AKUB said...

shoot 3 air orange tu nampk marvelessss huahuahua...

ZWAN SABRI said...

suka gambaq yg no.1.. untungla kawan baek sendiri photographer.. bolehla pose sakan.. HAHA

Maya Zhang Ai Ly said...

heeeheee...jgn tiru aksi ini...sgt bhya...

Maya Zhang Ai Ly said...

heeeheee...jgn tiru aksi ini...sgt bhya...

luqman zakaria said...

shot 2 5 ngan 8 sgt cun!! cayalah~

TSYA'Z (~_^) said...

shoot 6, menarik :))

hazanis said...

cinta is love...terbaekk..huhu

khalila ishak said...

menarik menarik. happy ending sungguh novel fiq ni. hehe

therylisa nurul ain said...

ape kena mengena novel dengan photoshoot fiq ? hehhehe... nic pic untuk air orange tu :P

Fiq Fikri said...

hawiz:yelaa ad shoot setrusnye ahhahaha :D

Fiq Fikri said...

eszyamin:kan mmg ctik suke tgok yg 5tu nmpk mahal ahaha

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥ :ahhahah konon2 la suka bce novel,padahal ahaahah

Fiq Fikri said...

Mie Hishamuddin :kan ramai suke no 5 huhu btw thankss :)

Fiq Fikri said...

AMALINA YA'AKUB:kan sedap ahah padahal guna air paip ahah

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:ahahha aku hanya membantu dia buat bisnes bantu antara sama lain ahahah thankss wei :P

Fiq Fikri said...

luqman zakaria :hamboii tamak pilih byk2 ahahhaha btw thankss bro :)

Fiq Fikri said...

TSYA'Z (~_^):thanksss awak huhuh suke suke

Fiq Fikri said...

hazanis :ahahah thankss awak :D

Fiq Fikri said...

khalila ishak:ahahah novel cinta mesti ad happy ahaha thankss kahlila :P

Fiq Fikri said...

therylisa nurul ain :ahhahah nmpk kn fiq bace novel tu konon2 la ahhah :D

crazycrispy said...

sy suka kebanyakan gmbr, u nampak macho bila gmbr tanpa senyuman.. like it the most..

Fara E's said...

jap , novel tu wujud ke tak ? haha

Fara E's said...

jap , novel tu wujud ke tak ? haha

zizidiazora said...

hrmmmm sedapnye air oren *tetiba

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile laaaa...hebat pokcik!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...