Followers

Monday, February 13, 2012

Style Rambut Pompadour Terbaik!



Assalamualaikum...


yeahh baru aku tahu nama untuk style rambut aku,namanye ialah pompadour!!
bukan papadom,okeey.....


yang aku dapat tahu,style rambut ni sudah lama,jadi dibarukan jadi papadom erkkk!!


agak baguss style rambut lama dikembalikn kepada zaman sekarang..
anak2 muda pun boleh buat rambut macam ni...

Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

saya rasa berkeyakinan dengan rambut baru ala2 international model....wahhhh wink! wink!
berdarah hidung!...




p/s Jum Try Style Rambut Baru ni....

21 comments:

♥ MS ♥ said...

peh rambut! klasiK!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

amboiii ensem nye rambut & ketiak tu haa pokcik...hehehe...

Cun laaa rambut baru..dh laa murah...cun plk tu...nk kne test p melaka ni...

Adam Haiqal said...

tayang muscle!ciss ta leh blahh!HAHAHAH

Nana said...

setail lahh

Edy Fee said...

model sorang ni...thumbs up !!!!
stail rmbut mcm international runway male model

ZWAN SABRI said...

Dengan rambut tu, muka hang dah macam orang zaman 70an.. :)

ryan said...

semmmaaaaatttttt!!!!!!

Duniafiq said...

Stail ini lebih dikenali dengan nama ombak rindu haha :)

Lea Isnawi said...

wiwit! rambut baru

Umar said...

Terbaik!

Fiq Fikri said...

♥ MS ♥:kan huhuhuh

Fiq Fikri said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A):ahahhaha mai la melaka huhuh

Fiq Fikri said...

Adam Haiqal:ahahha harusss la ahahha :P

Fiq Fikri said...

Nana :thanksss :D

Fiq Fikri said...

Edy Fee:acehh melambung2 pujinye ahha sukenye aku ahahahha thanksss wei :)

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI:ahahhahah lepass ni aku kene agogo la

Fiq Fikri said...

ryan:thankss :)

Fiq Fikri said...

Duniafiq:aahhaha ombak rindu pun ombak rindu la ahahah

Fiq Fikri said...

Lea Isnawi:thankss aweekk :D

Fiq Fikri said...

Umar:thanksss yuppp :D

Choresa Julian said...

Mantep nih! kalo nanti potong rambut gue ini aja deh potongannnya! namanya pompadour ya. hiahahaha.. thx infonya ya.

mampir juga nih di blog ane,
CHORESA.BLOGSPOT.COM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...