Followers

Saturday, February 11, 2012

Rambut Baru Lagi!



Assalamualaikum....

rambut baru yang berharga rm3 semuanye di melaka...

sebelum ni dah banyak kali aku gunting rambut dekat kedai tu,sebelah MP

dan aku yakin dengan pekerja dekat situ,walaupun harga hanya rm3 dan basuh rm5 malaysia sahaja..

macam2 style aku suruh dorang buat,ternyata aku sangat berpuas hati
sambil lompat katak sampai rumah......


Bahagian Depan

Bahagian Belakang


yang ni plak untuk gambar keseluruhan rambut yang siap di gunting dengan jayanye...

Style rambut sekarang??sapa tak tahu apa nama style ni....
sila google plzz...

yang aku tahu ni rambut style 2012

P/s B'baloi! sila Ke Kedai itu?Wanita Pun Boleh Mari la Mari la

28 comments:

Umar said...

Aku bagi nama "modern pompadour"! :D

hawiz said...

yup...betol tu..semua student skrg style rmbut cmni..ihih

gHadiskeCik said...

hensemnya...!! rasa cam nak pegang2 n beLek2 rambut tu..hehehe c0z baru tg0k style begini.

fsheuzue said...

not bad...u're so stylo bro~~ ^_^

zizidiazora said...

perlukah sinsing lengan baju bila gunting rambut. sebenarnya fiq ni gunting rambut atau gunting bulu ketiak..hahaha....

Nasir Mukhriz Rahman said...

Pompadour LAH!
Bru nak buat mcm ni!
tggu rmbut pnjg..
shet!

zOeY zAu YaH said...

yeaaa mcm pakat lak kan..nenek pun rambut baru tp apesal pokcik lagik murah ha? =.="

Roslina Nana said...

stylo gler bro nih...btw,dkt MP tu kt mne??salu lepak situ..hikhikhik

khalila ishak said...

hahaha.... lawak abg zizi..

fuyyoooo fiq, rambut baru. x mampu den nak lawan.

ekau mangso TAG
http://tarisijemari.blogspot.com/2012/02/segmen-cikmun-first-post-aku-in.html

hehe

Z.I Zam Ijam said...

stylo mylo siot . belum lagi berkesempatan ke kedai tu .

Rtp Farra Arisha said...

rambut pun turut stylish macam tuannya hahaha.

ZWAN SABRI said...

wah! cantek ah rambut hang.. Smart! :)

Fiq Fikri said...

Umar :ko reka sendiri ke?atau mmg dh nama dia tu ahahahha :P

Fiq Fikri said...

hawiz:wahh ramainye ekk rmbut cm ni abiss la aku tak laku nnt dh gamai buat

Fiq Fikri said...

gHadiskeCik:kan rmbut ni lembut je cm sutera ahahaha

Fiq Fikri said...

fsheuzue :thanksss you :D

Fiq Fikri said...

zizidiazora:ahahah ketiak tu dh lama dh potong kinin tiba potong rmbut ahahha

Fiq Fikri said...

Nasir Mukhriz Rahman :ahaha bru thu nama dia tu huhuh nnt buat la mmg style wei

Fiq Fikri said...

zOeY zAu YaH :ceh nenek pun ekk ahaha,sbb sdudent yg cut rmbut ni mmg pro la

Fiq Fikri said...

Roslina Nana ":ahh dia dekt sblh kedai mkn,dgn kedai dia 3tingkat belah hujung je

Fiq Fikri said...

khalila ishak:kan huhu insyallahh nnt fiq join ok ehhe

Fiq Fikri said...

Z.I Zam Ijam :huhu harusss pergi la wei

Fiq Fikri said...

Rtp Farra Arisha:ehehhe perli ekk thankss farra

Fiq Fikri said...

ZWAN SABRI :kan ctik sgt suke gilak aahha

Maya Zhang Ai Ly said...

Dont like dis style....

luqman zakaria said...

y? y? y?? kenape buat luqman zakaria cemburu bute?? T__T cantek rmbut!

badry azahary said...

sebla MP?? apa nama kedai tu weh

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gile murah..bole laa mai melaka semata gunting rambut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...