Followers

Sunday, February 19, 2012

Tahniah Kepada Follower Yang Ke 2000


Assalamualaikum...

hye tahniah buat follower yang ke 2000.


kalau boleh aku nak bagi camera ni dekat follower ke 2000 aku,apa kan daya tak mampu...

dan tahniah jugak anda telah mendapat hadiah berupa wang tunai sebanyak rm2000 rupiah erkkk....

alhamdulillah follower aku sudah mencapai 2000,thankss sangat2 kepada yang sudi follow
blog aku yang tak laku ni..

thanks sangat2 luv u all..waahh gitukan!!..

cantik dan kacak bukan semua follower aku..erkk


Follower 2000 BUDAK BANYAK CAKAP


Dan


Follower 1999  My Perspectives & My Stories

kenapa follower 2000 dan 1999??sebb no follower itu adalah unik bagi aku...

10 comments:

salwaismail said...

tahniah :)

luqman zakaria said...

woh! shock kejap! ingatkan betul2 ler dpt..lau x.. nk mtk satu jgk nih!haha~ tahniah yer follower dah 2riban!

~ariFFin~ said...

fuyooo..tahniah

El-Janna said...

untungla merekaa~

ZWAN SABRI said...

Untungla follower skang dah 2000 lebih dah.. Hebat! :)

ZWAN SABRI said...

Untungla follower skang dah 2000 lebih dah.. Hebat! :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hebat pokcik laaa ni diarean blogging ni..

Aesya Zealous said...

wah tahniah

zOeY zAu YaH said...

kalau nenek jd flwer tu mesti nenek bako blog pokcik hahaha..ingtkn nk kasi hdiah tu..cisss..

zizidiazora said...

wah mantop2...blogger terhangat di pasaran produk keluaran negeri Melaka hahaha....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...